20 september 2018 om 00:00
iBOOD

Schildergereedschap

Schildergereedschap
Schilderachtige prijzen

Rare kwast die niet van dit voordeel meepakt. Want die schilderklus dient zich vroeg of laat aan. Pak jij de komende maanden de binnenkant van je huis aan? In deze Flash Sale vind je het juiste gereedschap. 

21 september 2018 om 00:18
hupkedupke Gebruiker

10x Copenhagen Muurverfrol 18 cm

Dat is vást een tikvaut…

(Voordat er weer gegild gaat worden dat we misleid worden!)

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi hupkedupke,

Waar vind ik dit? Dan ga ik even checken wat er fout gaat. Of hebben mijn collega’s dit vanochtend al aangepast?

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:55
hupkedupke Gebruiker

Hallo Bas, in de app staat bij de aanbieding voor de muurrollerset 18cm dat er 10 Copenhagen muurverfrollen 18cm bijzitten. Op de site staat het wel goed. Kan ik je een screenshot sturen misschien?

Beantwoorden

21 september 2018 om 14:42

Ah, dankjewel. We hebben hem gevonden en het direct aangepast!

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:59
edbreeyen Gebruiker

Bij de Copenhagen Gold 3-delige Muurrollerset | 10 cm staat bij de omschrijving dat er twee muurverfrollers met een vachthoogte van 15 mm worden meegeleverd. Bij de Specificties en op de afbeelding staat dat er 10 muurverfrollers met een vachthoogte van 15 mm worden meegeleverd.

Wat is het nu?

Beantwoorden

21 september 2018 om 14:43

Hierbij ontvang je inderdaad 10 verfrollen. We gaan dit aanpassen in de omschrijving!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.