20 september 2018 om 00:00
iBOOD

Flexa Muurverf

Flexa Muurverf
Tijd voor een likje verf

Als de kleuren op de muren vervagen, de verf af begint te bladderen van de narigheid en het huis er gewoon niet meer uitziet…. Dan wordt het hoog tijd voor verf van Flexa! Flexa levert al sinds jaar en dag kwalitatief zeer sterke verfen voor de meest uiteenlopende toepassingen en dat in allerlei kleuren.

Kom snel even rondneuzen en laat je inspireren, er zijn per serie / land meerdere kleuren beschikbaar. 

Zo fris, mooi en fleurig kan jouw huis / omgeving er ook uitzien….

20 september 2018 om 10:50
zynth Gebruiker

5085 staat niet in de dropdown.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:57
Dingy Gebruiker

Staat ook niet bij de aangebode kleuren ?

Of is uitverkocht.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

De 5085 hebben we deze Flash Sale helaas niet beschikbaar.

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:08
zynth Gebruiker

Verwijder hem dan even uit de kleurwaaier…

Beantwoorden

21 september 2018 om 06:03
csmcsm Gebruiker

Ik heb paars nodig jammer

Beantwoorden

21 september 2018 om 21:11
MoveYourBody Gebruiker

Vraag aan moderator:

Kan ik meer dan 4 units verf bestellen? Zo ja, kan dat binnen 1 bestelling (en dus 1x verzendkosten)?

Beantwoorden

21 september 2018 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Helaas zul je dan een 2e bestelling moeten plaatsen en daardoor ook nogmaals verzendkosten.

Beantwoorden

22 september 2018 om 00:01
MoveYourBody Gebruiker

Da’s lastig omdat ik bij de eerste bestelling niet weet of er nog voldoende voorraad is voor een 2e of zelfs 3e bestelling. Is er wel info te verkrijgen over de voorraad van een of meerdere kleuren?

Beantwoorden

22 september 2018 om 00:24
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale loopt a.s. zondag af en de verf zal op 2 oktober worden verzonden. Dat biedt geen gelegenheid om na ontvangst nog bij te bestellen. Of je moet hopen dat de sale nog eens voorbij komt.

Als moderator hebben we geen zicht op de beschikbare voorraad.

Helaas heb ik niet veel duidelijkheid voor je, maar hopelijk helpt het je toch om een keuze te maken.

Beantwoorden

22 september 2018 om 07:46
MoveYourBody Gebruiker

Dank voor de reactie. Ik bedoelde niet dat ik pas na ontvangst nog bij wilde bestellen, maar direct na plaatsing van de eerste bestelling nog 1 of meer extra bestellingen wilde doen. Belangrijkste antwoord is evengoed gegeven; jullie hebben geen zicht op de voorraad.

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MoveYourBody,

Wat je eventueel kunt doen is gewoon proberen de bestellingen te plaatsen. Mocht blijken dat de voorraad niet voldoende is, dan kun je je bestelling kosteloos annuleren. Je betaling zal dan worden teruggestort. Het is wat omslachtig, maar mocht er wel genoeg blijken te zijn, dan heb je in ieder geval de verf :-)

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:22
chutjai Gebruiker

ik wil graag 7 potten verf bestellen. Moet ik dan twee keer een bestelling doen?

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:24
MoveYourBody Gebruiker

Zie mijn vraag hierboven. Helaas wel ????

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:34
MoveYourBody Gebruiker

Overigens is het wel een mooie maar verklaarbare aanbieding. Ik ging deze week naar een klusmarkt om een kleurenwaaier te halen. Deze series zijn vorige week uit het schap gehaald en vervangen door soortgelijke potten (niet meer onder de naam ‘couleurs locale’) die ongeveer 35,00 euro kosten. Deze series gaan er dus uit terwijl de kleuren (nummers) nog wel gekocht kunnen worden. De iBood aanbieding is dus een buitenkansje volgens mij. Bij BOL stunten ze ook met deze serie, maar iets minder scherp.

Jammer dat je meerdere bestellingen moet doen als je er meer dan 4 wil hebben. Ik snap echt niet waarom dit zo is…

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:59
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MoveYourBody,

Dit heeft iBOOD zo ingesteld, om opkopers tegen te gaan en zo iedereen een eerlijke kans te geven gebruik te kunnen maken van de deals. Zonder deze limiet zullen hele scherpe deals in één keer opgekocht kunnen worden en dan blijft er niks over voor anderen. Ik snap dat het vervelend is natuurlijk als je meer nodig hebt.

Beantwoorden

23 september 2018 om 21:11
MoveYourBody Gebruiker

Beste moderator,

De bedoeling begrijp ik en is op zich goed. Als je dit echt wil laten werken moet je ook een beperking per account moeten instellen om dit te ontmoedigen. Ik ben eigenaar van een groot pand dat ik heel graag van een nieuw kleurtje wil voorzien. Ik heb nu niet minder dan 6 bestellingen moeten plaatsen die veel verzendkosten met zich meebrengen. Al deze bestellingen komen op dezelfde dag uit dezelfde vrachtwagen. Ik betaal nu ongeveer 50 euro verzendkosten terwijl het 100% voor eigen gebruik is. Is daar écht niks aan te doen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.