17 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Osram Armaturen

Osram Armaturen
Passionate about intelligent light

Met deze armaturen van Osram kun je je woonruimtes op een gezellige en sfeervolle manier verlichten. Met mooie en energiezuinige designs zijn deze lichtbronnen perfect voor thuis.

17 oktober 2018 om 07:27
wbree Gebruiker

Men spreekt over LED armatuur G9 en tegelijkertijd staat er in de specificaties Fitting: GU10. Wat is dat nu en ik heb een vraag of de lampen dimbaar zijn.

“Geen 10 voor iBood!”

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wbree,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:12
Moderator Niek Moderator

Het zijn G9 fittingen. De meegeleverde lampen zijn niet dimbaar.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:54
Irie824 Gebruiker

Is het al bekend welke type fitting geplaatst dient te worden?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Irie84,

Het zijn G9 fittingen.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:54
Fery Gebruiker

zijn de lampen inbegrepen?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er worden inderdaad lampen meegeleverd.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:06
HansvanWijk Gebruiker

Moet er geboord worden om deze op te hangen, of kun je gebruik maken van de electriciteits aansluitdoos (haak/schroef) in het plafond?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik even voor je navragen, Hans!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:30
Official Product Expert Osram Expert Official Product Expert

goedemiddag,

de montage beugel is gemaakt om aan de elektriciteitsdoos te bevestigen. het kan zijn  dat er in de beugel een gat bijgemaakt moet worden om hem goed te laten aansluiten. maar dat heeft te maken met de maat van de elektriciteitsdoos

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 16:32
HansvanWijk Gebruiker

Ik heb hem intussen besteld. Maar heb bij aflevering nu misschien een probleem. Ik heb hem gekozen vanwege de zwenkbare armen en omdat ik niet in het plafond hoef te boren. Zie nu dat er twee schroeven bijzitten, voor iedere arm 1. Moeten deze bij LED verlichting gebruikt worden, of zijn deze alleen nodig als je andere lampen gebruikt?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 16:30
jeroenvandenbergmercercom Gebruiker

Zijn de armen van de lamp met 6 lampjes ook draaibaar? Dus zodat de lamp breed of juist smal gemaakt kan worden?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:15
Ronald2805 Gebruiker

Ja, op de foto zijn 3 buisjes tie zien waar ieder 2 spotjes op zitten. Tussen de buisjes zit een “kniegewricht” waar je hem kan knikken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.