17 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Kunstplanten

Kunstplanten
Creëer je eigen urban jungle

Wil jij ook zo graag veel planten in huis, maar weet je soms niet waar je de tijd vandaan moet halen om ze te verzorgen? Of doe je je best, maar heb je gewoonweg geen groene vingers? No worries! In deze Flash Sale vind je verschillende kunstplanten die niet van echt zijn te onderscheiden.

Lees meteen even onze blog om wat inspiratie op te doen, zodat jij ook je eigen urban jungle kan creëren! :-)

17 oktober 2018 om 06:53
Pheiffer Gebruiker

Heeft de cactus van foam ook harde stekels? Ik vraag dit omdat mijn blinde moeder graag een kunstcactus in haar kamer wil maar ze moet zich daar natuurlijk niet aan kunnen verwonden als ze er per ongeluk toch tegenaan loopt. Welke van de 2 aangeboden cactussen is dan het meest geschikt? Als je er meerdere bestelt, zit er dan nog iets van variatie in vorm in of krijg je dan exact dezelfde exemplaren?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pheiffer,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

De cactus is voorzien van “prikvriendelijke” stekels. Alle cactussen van het zelfde artikel hebben wel dezelfde vorm.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:43
BVT Gebruiker

Zijn alle planten inclusief de lichtgrijze pot?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BVT,

Afgaande op de afbeeldingen vermoed ik dat de lichtgrijze pot er niet bij zit, maar ik vraag het voor de zekerheid nog even na.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:41

De planten worden geleverd zoals op de afbeelding.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:43
Nicos84 Gebruiker

Ik heb een vraag over welke bloempot je bij welke plant kunt gebruiken? Moet je dan naar de diameter kijken? Volgens mij staat de diameter van de plastic pot van de plant er niet bij of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nicos84,

De diameter van de planten staat vermeld in de specificaties bij de planten en aan de hand daarvan kun je een pot kiezen.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:02
Nicos84 Gebruiker

Ja oké, maar moet ik dan een pot van minimaal 80 cm nemen bij de plant monstera? Dat lijkt mij een btje overdreven. Volgens mij zijn de diameters die erbij staan van de plant zelf.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:05
Moderator Niek Moderator

Het gaat inderdaad waarschijnlijk om de diameter van de plant, dat had ik niet zo snel gezien, excuus! Ik vraag even voor je na wat de diameter van de pot is bij de planten.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:41

We hebben zojuist de diameters van de pot ontvangen en gaan deze toevoegen aan de diverse deals!

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:46
VincentMahler Gebruiker

Zijn de planten ook geschikt voor buiten?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 07:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen VincentMahler,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 11:49
MayaVC Gebruiker

Ik wou dit ook graag weten. Mvg

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 12:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MayaVC,

Zodra ik meer weet plaats ik het hier meteen.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:42

Hoewel de planten veel gebruikt worden voor buiten, zijn ze hier niet voor gemaakt. Na verloop van zal de plant aangetast worden door weersinvloeden.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 21:24
dionbok Gebruiker

Plant Agave ook bij Wehkamp, binnen 1 dag bezorgd, gratis retour, wel een paar euro duurder: € 37,95

https://www.wehkamp.nl/mica-kunstplant-agave-h60-cm-562097/

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:13
frankennadia Gebruiker

Goedemiddag, graag wil ik de ficus plant kopen, maar welke echo bloempot kan ik daarbij kopen. De diameter van de plant is 85, maar dit is van de plant niet van de pot onderaan, dit staat niet vermeld. Mvg.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag freankennadia,

De vraag over de diameter van de potten staat uit. Zodra we meer weten plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:43

De Ficus Lyrata heeft een pot van h14×17,5cm en de Ficus Groen heeft een pot van h15xd17cm.

Beantwoorden

14 november 2018 om 07:52
kenotorfs Gebruiker

Hallo,  hebben ondertussen de planten gekregen maar is het normaal dat de bamboe zwarte stengels heeft !? Het lijkt me alsof deze gewoon niet gekleurd zijn en dat dit dus een productie fout is, of hoort dit zo ?

Beantwoorden

14 november 2018 om 08:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kenotorfs,

Als je vermoedt dat het niet overeenkomt, dan kun je het beste even een serviceverzoek indienen via je account. De klantenservice zal hierover contact met je opnemen en dit met je uitzoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.