29 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

OP=OP Audio

OP=OP Audio
Moet jij eens even luisteren...

...want wát een geluid komt er uit deze producten voort! Van koptelefoons en in-ears tot (smart) speakers, het komt allemaal aan bod in deze Flash Sale. Maar wees er snel bij, want... op is op!

29 oktober 2018 om 00:37
Tommie-1988 Gebruiker

Photoshop failure? De tatoeage op zijn arm is zo weer verdwenen zie ik! ????????????

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat gaat inderdaad erg snel, Tommie ;-)

De hoofdtelefoon kan door audioliefhebbers zowel met als zonder tattoo gebruikt worden.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 00:45
tonhilde Gebruiker

Wie weet of je de Google home mini uit de VS ook hier in de Nederlandse taal kunt gebruiken ?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 01:27
Moderator Niek Moderator

Goedenacht tonhilde,

De vorige keer toen de deal voorbij kwam werd er aangegeven dat je de VS versie ook gewoon in het Nederlands kunt gebruiken wanneer die beschikbaar is.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 10:26

Ik heb zelf een Google Home Mini uit de US. Deze is inmiddels prima in te stellen op de Nederlandse taal.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:34
ToT Gebruiker

Ik zit enorm te twijfelen over of ik een Sonus Faber Pryma wil kopen of niet. Lijkt me wel een erg fijne koptelefoon.

Vraagje, die oorkussens; waar kun je vervangende exemplaren bestellen tegen de tijd dat het nodig is, en hoeveel kosten die?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 10:37

Het is niet mogelijk deze oorkussens bij ons te kopen. Ik zie ze wel aangeboden worden bij Sonus Faber zelf, zie hierrr (klik) :-)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:17
ToT Gebruiker

Super, bedankt!
Wel een beetje aan de prijs, maar het is dan ook wel een erg bijzonder merk.
Ik ga nog ff wat reviews doorspitten.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:07
ThijmenZ Gebruiker

Zijn er andere kleuren voor de KEF koptelefoon? Staat bij details dat er een dropdown menu is met verschillende kleuren, doch deze nog niet gevonden…

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ThijmenZ,

Helaas is deze keer alleen deze kleur beschikbaar.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:02
rpmontijn Gebruiker

Klopt het dat de Sonus Faber Pryma een wat ouder model is, dat bluetooth niet ondersteunt? Kan deze aan een Iphone gekoppeld worden?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:33
pebbles13 Gebruiker

Is niet draadloos, dus geen bluetooth.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 16:37
ruyter Gebruiker

vraagje:  is die arm met tattoo echt of die arm zonder?  (beetje vreemd 2 dezelfde foto’s…….photoshopfoutje?)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 20:57
NinYes Gebruiker

Het slappe armpje is echt….

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:19
Moderator Niek Moderator

Het lijkt wel een beetje een voor en na foto ;-)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 21:12
mompel Gebruiker

Heb hier tijdje geleden de sonus koptelefoon gekocht en daar komt me toch een heerlijk geluid uit alles klopt gewoon het is genieten net of je naar speakers van 1000 euro aan het luisteren bent je kan de koptelefoon ook soort van draadloos maken met de bluetooth ontvangen onderstuond  ook aptx

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 00:19
ToT Gebruiker

Thanks voor dit bericht. :)
Ik heb overwegend positieve berichten gelezen, maar ook wat kritische. Eentje zat het wat te veel te vergelijken met een Audeze Sine. Nu heb ik een Audeze LCD-X gehad en als ik flink in een goede koptelefoon investeer, wil ik wel iets echt goeds hebben, zeker ook omdat ik nu een AKG K845BT heb en het echt een upgrade moet zijn qua geluid.
Ik verwacht geen Audeze-kwaliteit geluid, maar aan de andere kant kan ik voor €500 wel weer een leuke Audeze terug kopen.
Maar ja….toch wel weer 2x zo duur als deze he….

Arrrrgh……

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag mompel,

Leuk om te horen dat je aankoop bevalt en bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:59
Berg1984 Gebruiker

Ontvangt de Edifiet ook aptx Bluetooth ?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:17
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Berg1984,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:32
Moderator Niek Moderator

Hij ontvangt geen aptx Bluetooth.

De leverancier gaf aan dat je er wel  een Google ChromeCast bij zou kunnen doen, zit je niet met de beperking qua iets mindere geluidskwaliteit en de afstand van 10 meter.
Je hebt dan Wifi met Spotify connect bijvoorbeeld, kun je ook het huis verlaten terwijl de muziek blijft spelen, en met meerdere sets kun je Multi-room gaan. Werkt echt fantastisch, met hoogst mogelijke geluidskwaliteit tot 24bit 96kHz

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 21:59
Bult1982 Gebruiker

Sonus faber, special black & cream kan ik selecteren, afbeelding staat er als enige niet tussen. Welke is dit?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 22:29
Moderator Paul Moderator

Goede vraag. De afbeeldingen van die kleur zullen per abuis niet zijn toegevoegd.

Zie hierrr voor foto’s van de Special Black & Cream uitvoering.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 22:47
Bult1982 Gebruiker

OK. Heb de pure black besteld. Ben benieuwd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.