7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Matrassen

Larson Matrassen
Slapen op een wolkje

Om vol energie de dag te beginnen en door te komen, is goede nachtrust essentieel. Om dat te bewerkstelligen heb je natuurlijk een goed matras nodig. Eentje die comfortabel ligt en stevig genoeg is om de juiste ondersteuning te bieden aan je lichaam. Begin maar vast met dromen, want met deze matrassen van Larson zul jij lekkerder slapen dan ooit tevoren!

Veelgestelde vragen

Wat is de hardheid van het matras?
Medium.

Is het matras aan twee kanten te beslapen?
Door de opbouw van het matras is het niet nodig deze van de bovenzijde naar de onderzijde te draaien.

Heeft het matras een afritsbaar tijk?
Nee, je kunt het tijk schoonmaken door deze te stofzuigen of te reinigen met een stoomreiniger.

Kan het matras ook op een andere datum worden bezorgd?
Op verzoek kan de leverdatum worden verplaatst. Stuur hiervoor een mail met je gegevens naar de klantenservice van Larson: support@larsonbeds.nl.

Hoe wordt dit matras geleverd?
Deze zal vacuüm opgerold in een compacte doos worden bezorgd. 

Is het mogelijk om bij het leveren je oude matras mee te geven?
Nee, dit is niet mogelijk.

Hoe zit het met retourneren?
Indien het matras niet naar wens is, kun je deze gratis retourneren. Valt dit binnen de 100 dagen proefslapen, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

7 november 2018 om 08:07
joesoef Gebruiker

Latten bodems zie ik over het hoofd?

Beantwoorden

7 november 2018 om 10:23
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste joesoef,

Vandaag bieden wij helaas geen bedframe/boxspring aan. In deze deal gaat het enkel om het matras.

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:48
Pvdvenis Gebruiker

Vreselijke matrassen

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:18
Official Product Expert Larson Expert Official Product Expert

Beste Pvdvenis, Als u ontevreden bent over het matras adviseren we u contact op te nemen met de klantenservice.

Beantwoorden

7 november 2018 om 13:58
Jsteyaert Gebruiker

hoezo ?

Beantwoorden

7 november 2018 om 14:05
Jsteyaert Gebruiker

Waarom ?

Beantwoorden

9 november 2018 om 00:33
Fidelis89 Gebruiker

Wij hebben ook de fout gemaakt om deze matras te kopen…
Het eerste halfjaar ging alles goed… Maar toen merkten we al 2 “ligkuilen” op…
Als je in het midden van de matras een fles water ligt bv. rolt hij naar 1 van de 2 plaatsen waar we liggen…
Nochtans wegen wij 80 en 68kg… lijkt me niet verbazingwekkend zwaar…
Ondertussen hebben we ze 2 jaar en zijn ze volledig doorgelegen als we ze draaien (hoofd met kant van voeten wisselen) dan liggen we 2 nachten beter (goed kan ik het niet noemen) Dus zijn we nu alweer op zoek naar een andere matras…
Contact gehad met de leverancier maar die trekken het hun niet aan… wat Ibood met de klachten doet weet ik niet ik heb de matras bij hun concurrent gekocht

Beantwoorden

7 november 2018 om 20:29
Tek2reality Gebruiker

Ik heb ontdekt dat deze matrassen enkel bedoeld zijn voor kortingssites. Ook op de eigen site is dit matras d.m.v. een kortingscode voor hetzelfde geld te krijgen. Dit houd in dat de adviesprijs enkel bedoeld is om men te laten denken dat het hier een duur matras betreft. Dat is dus niet zo. Dat het matras ook op bol.com wordt aangeboden voor het originele bedrag is enkel om het verhaal geloofwaardiger te maken. Bol.com is hier de ideale site voor, elk bedrijf  kan hier immers zijn spullen te koop aanbieden voor de prijs die ze willen.

Bezint eer u hier aan begint.

Beantwoorden

8 november 2018 om 19:34
Mordegai Gebruiker

Ik heb een tijd geleden 2 matrassen aangeschaft bij ibood. Matrassen ventileren matig en zijn vrij warm. Stevigheid is redelijk. In het begin vond ik hem vrij hard, maar ben er nu wel aan gewend. Voordeel is wel dat ik nog steeds geen kuil in het matras heb. Dat is met andere merkmatrassen wel eens anders geweest. Matras wordt opgerold en vacuümverpakt geleverd. Bij opening kwam een behoorlijk chemische lucht vrij die pas na enkele weken verdwenen was.

Zorg dat het matras dus eerst ergens zijn vorm aan kan nemen en luchten.

Beantwoorden

11 november 2018 om 09:47
Pim_Segaar Gebruiker

Ik heb dit matras en aantal maanden geleden via bood besteld. Hij was voor mij alleen net iets te hard. Matras netjes terug gestuurd en van de leverancier te horen gekregen dat Ibood het bedrag binnen 5 werkdagen terug op mijn rekening zou storten. Na 5 dagen niks te horen heb ik een service verzoek gestuurd naar Ibood maar daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen. Ik hoop dat er via deze weg wel reactie komt.

Beantwoorden

11 november 2018 om 10:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pim_Segaar,

Wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt van iBOOD. Ik ga het even doorgeven en dan zal de klantenservice na het weekend contact met je opnemen. Heb je ook een bestenummer of RMA-nummer voor mij?

Beantwoorden

11 november 2018 om 13:21
Pim_Segaar Gebruiker

Het bestelnummer is SO2370324

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.