7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Karlsson & Trio

Karlsson & Trio
Zoals het klokje thuis tikt.

Of je nu op zoek bent naar een fraaie, unieke alarmklok of misschien eens een aparte wandlamp wilt hebben: met de deals van deze flash sale is het 'een kwestie van tijd' voor je geslaagd bent. Kijk alvast eens even rond, laat er je 'licht over schijnen' en bedenk alvast waar jij je nieuwe designklok wilt plaatsen en kies snel voor jouw deal!

7 november 2018 om 10:33
Schobbejak Gebruiker

Voor de Trio Hotel Plafonniere geldt dat de doorsnee 50cm is ipv de 20,5 zoals staat bij de specificaties.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Schobbejak,

Bedankt voor je alertheid, ik geef het even door zodat het nagekeken kan worden. Waarschijnlijk zijn de hoogte en diameter door elkaar gehaald.

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:33
LupkaGirl Gebruiker

Ik zoek een mooi klokje voor in de badkamer. Kan de Karlsson Hexagon Alarmklok Houtfineer ook in zo’n vochtige ruimte worden gebruikt?

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LupkaGirl,

Het klokje is niet gemaakt voor vochtige ruimtes, dus het is beter van niet. Mocht je hem er wel neerzetten, dan is het belangrijk om te voorkomen dat hij vochtig wordt. Het fineer is niet zo goed bestand tegen vocht.

Beantwoorden

11 november 2018 om 06:14
Lux72 Gebruiker

24-uurs notitie?

Beantwoorden

11 november 2018 om 23:17
Moderator Paul Moderator

Ik neem aan dat jouw vraag over de Hexagon klok gaat. 
Bij deze klok kun je kiezen tussen 12u of 24u tijdsweergave.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.