22 april 2019 om 00:01
iBOOD

Hozelock Garden

Hozelock Garden
Met iBOOD aan de slag in de tuin!

Nu we het voorbije weekend mochten genieten van de stralende zon, kriebelt het nog meer om die tuin weer helemaal op orde te brengen. iBOOD helpt je dan ook graag bij het verzamelen van alle noodzakelijke spullen en decoratie om jouw tuin, balkon of terras op en top summerproof te maken!

22 april 2019 om 06:43
westvland Gebruiker

Hallo, hoelang is de slang van sproeilans ? Dank u

Beantwoorden

22 april 2019 om 10:39
Moderator Jim Moderator

Hi Westvland!

Om welke deal gaat het specifiek? Bij de meeste deals staat de lengte van de slang erbij!

Groet,

Jim

Beantwoorden

22 april 2019 om 16:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag westvland,

Bij andere aanbieders wordt aangegeven dat de lengte van de slang 1,5 meter is, maar ik vraag het morgen voor de zekerheid nog even na.

Edited by: Niek

De slang is 1,5 meter

Beantwoorden

22 april 2019 om 07:29
mikebiz Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim

Beantwoorden

22 april 2019 om 08:02
Grrrrrene Gebruiker

Wit is “hij”?

Beantwoorden

22 april 2019 om 08:17
sardonis1973 Gebruiker

Wat is er wit ? De sneeuwpop niet want die is gesmolten. :P

Beantwoorden

22 april 2019 om 10:38
Moderator Jim Moderator

Prijsvergelijkingen graag met directe link naar het identieke product :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

22 april 2019 om 11:44
Jeroen287 Gebruiker

Hebben jullie voor de wifi remote tap ook losse modules om de set uit te breiden?

Beantwoorden

22 april 2019 om 11:47
Moderator Jim Moderator

Hi Jeroen!

Helaas in deze sale niet! Je kan natuurlijk altijd een tip achterlaten via het tipforum voor een volgende keer!

Groet,

Jim

Beantwoorden

22 april 2019 om 16:14
Jeroen287 Gebruiker

Oke, dankjewel, dan met tweede hub :). Nog steeds goedkoper dan losse uitbreiding elders.

Beantwoorden

22 april 2019 om 22:01
MPower Gebruiker

Vanaf hoeveel mm of cm water is de vuilwaterpomp inzetbaar?

Beantwoorden

22 april 2019 om 22:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MPower,

Bij een eerdere deal met deze pomp werd het volgende aangegeven:

Als de pomp op automatische werking is ingesteld, zal deze automatisch inschakelen als het waterpeil 400 mm is en uitschakelen als het waterpeil 190 mm is

Bij handmatig gebruik dient devlotterschakelaar ondersteund worden. Bij handmatig gebruik werkt de pomp tot een minimaal waterpeil van 70 mm”

Beantwoorden

23 april 2019 om 08:19
jor_m Gebruiker

Is de kwaliteit van hazelock vergelijkbaar met die van gardena? En zijn de attributen compatibel?

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jor_m,

Volgens de website van Hozelock zijn de attributen compatibel. Wat kwaliteit betreft schelen ze elkaar niet veel, maar dat is vaak ook persoonlijk.

Beantwoorden

23 april 2019 om 18:28
Ramses1986 Gebruiker

Ik heb de multispray wel eens gekocht bij jullie, 1 maal gebruikt en hij viel in mijn handen in stukken van een…

Beantwoorden

23 april 2019 om 22:58
Moderator Paul Moderator

Is het toen netjes voor je opgelost door de klantenservice?

Beantwoorden

24 april 2019 om 19:24
woutvergauwen Gebruiker

Hallo,
Waar kan men in Belgie extra watercontrolers kopen van dit merk?

Beantwoorden

24 april 2019 om 20:33
Moderator Kian Moderator

Dag Wout,

Ik heb net gezocht op Hozelock en water controllers in Google en kwam vlug een heleboel results tegen, ook van Belgische shops. Namen ga ik hier niet noemen maar ik verwacht dat dit geen probleem mag zijn om die als Belgische klant te bemachtigen.

Sterker nog, je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt dat dan ook een keer voorbij.

Voor het tip iBOOD forum kan u hier terecht.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.