16 mei 2019 om 00:01
iBOOD

Matzzy Matras

Product expert aanwezig

Matzzy Matras
Word een superheld met Matzzy!

Geen superheld is hetzelfde en daarom is Matzzy een personaliseerbaar matras dat met behulp van tubes van verschillende stevigheden kan worden aangepast aan je lengte, gewicht, lichaamsbouw en slaaphouding. Het geavanceerde ontwerp van de kern maakt het mogelijk om de vijf aanpasbare zones naar eigen wens harder of zachter te maken.

16 mei 2019 om 11:28
mschmidt72 Gebruiker

Lijkt een erg interessante deal. Zijn dit overjarige modellen, b-grades, of overbodige voorraad opgekocht door iBood? Waar ik bang voor ben is dat de kwaliteit minder is als bijvoorbeeld wanneer ik deze matrassen bij Beter Bed zou kopen. Hoe wordt de kwaliteit van de matrassen gegarandeerd?

16 mei 2019 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

De door ons aangeboden matrassen hebben dezelfde kwaliteit als deze matrassen elders hebben, zoals bijvoorbeeld in een beddenspeciaalzaak.

17 mei 2019 om 07:29
Zyberbood Gebruiker

Zit er ook garantie op?

17 mei 2019 om 09:56
Official Product Expert Matzzy Expert Official Product Expert

Er zit op het product 10 jaar garantie

17 mei 2019 om 07:43
Pedivea Gebruiker

Hey Productexpert,

Kan ik die ergens testen in een belgische winkel? Het lijkt mij nogal moeilijk om te gaan personaliseren en testen als we de zak niet mogen openmaken (voor de 14 dagen bedenktijd)…

Groetjes

17 mei 2019 om 10:03
Official Product Expert Matzzy Expert Official Product Expert

In België zijn er winkels van Beter Bed waar je het matras kunt proberen

18 mei 2019 om 09:50
Zplus Gebruiker

Zak mag je gewoon open maken en terug sturen indien niet bevalt. Hiervan is pas een juridische uitspraak van geweest.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.