11 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture

Feel Furniture
Een nieuwe woonkamer

Die sla je vandaag aan de haak! Althans de grote meubelstukken, want met deze tafels, stoelen en sofa's ben je op de goede weg om een knusse woonkamer met hedendaagse look te creëren.

11 oktober 2019 om 07:54
liesbethgerard Gebruiker

Bekleding cowboy????

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:41
Official Product Expert Feel Furniture Expert Official Product Expert

Beste Liesbethgerard,

Ja de bekleding die voor onze banken gebruik wordt heet Cowboy, dit is een duurzame stof die door de speciale bewerking een open vintage nubuck achtig effect heeft.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:36
Guyllaume Gebruiker

Ik heb onlangs na veel tobben van Feel Furniture een set eetkamerstoelen besteld en ik vind de prijs kwaliteit verhouding echt top. Afwerking is goed en als je het vergelijkt in dezelfde prijscatagorie (met deze kortingen) dan is het echt een ontzettend goede koop. Leer is een beetje een rekbaar begrip echter dat is in de gehele meubelindustrie zo ben ik inmiddels achter (elders een bank gekocht) Leer / PU-leer / leer met microvezel / etc. Het is in ieder geval erg mooi en sterk materiaal dat voor een groot deel uit leer bestaat. 100% leder maakt bovenstaande producten 3 à 4 keer zo duur en dat kan nergens voor dit geld.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:36
Duneder Gebruiker

Is de hoogte van de tafel met het blad erbij? Of zonder het blad? Ik wil dit weten of onze stoelen er onder passen.

Mvg

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:51
Moderator Dimitri Moderator

Ik heb dit voor je nagevraagd!

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:26

Beste Duneder,

De hoogte van de tafel is inclusief het blad, voor het blad dient u rekening te houden met een dikte van 5cm. De hoogte tot de onderkant van het blad is 71cm

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:44
hupkedupke Gebruiker

slechts 2 jaar garantie, is dat niet heel weinig voor een zitbank?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:30

Beste Hupkedupke,

Onze banken gaan uiteraard veel langer mee dan 2 jaar ;). 2 jaar is echter de standaard garantie die wij meeleveren, mocht er uiteraard na deze periode iets zijn met de bank wat een garantie kwestie betreft kunt u altijd even contact opnemen met ons.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 09:57
dwa1ne Gebruiker

Wat zijn de (eventuele) retourkosten van de sofa’s?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 11:35

Beste dwa1ne,

De banken worden netjes op afspraak door 2-men delivery bij u thuis afgeleverd. Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn (waar wij uiteraard niet van uit gaan ;) ), kunt deze altijd retourneren. Voor garantie kwesties en/of beschadigingen komen wij deze kosteloos wisselen. Besluit u alsnog de bank niet te houden komen wij deze weer op dezelfde wijze op afspraak afhalen, hiervoor vragen wij een vergoeding van € 50,-

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 22:32
London71 Gebruiker

Kunnen de poten van het bankstel gedemonteerd worden ivm transport (door trapgat)?

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 22:57
Moderator Jelle Moderator

De poten van deze banken zijn demontabel en worden los meegeleverd, dit bespaard inderdaad ruimte bij het naar binnen krijgen van de bank.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 13:21
Md111 Gebruiker

Hallo,

Vraag over de tafels.

Heeft het tafelblad aan de korte zijden inkepingen? (Eerste foto’s met tekst constructed) of zijn de korte zijden gewoon glad zoals op de laatste foto’s?

Dank!

Groet Marcel

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 21:59
Moderator Paul Moderator

De verschillende foto’s zijn inderdaad verwarrend. Voor zover mij bekend gaat het om een gladde zijde zonder uitstulpingen. Bij andere aanbieders worden deze tafels ook zonder inkepingen afgebeeld.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 10:39
egee Gebruiker

Toch wel een belangrijke vraag, want op de meeste foto’s zijn die gekke inkepingen te zien. Deze foto’s zijn niet voor niks gemaakt zou ik zeggen. Kan iemand met zekerheid vertellen of het eikenblad aan elke zijde glad is?

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 10:48
egee Gebruiker

Als aanvulling, ik zie nu op andere websites dat Constructed Oak inderdaad van die inkepingen heeft. Maar Ibood geeft in de specificaties alleen maar aan dat het oak is. Kunnen we dus alleen de Constructed Oak bestellen?

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 10:52
Matushki Gebruiker

Ik wil hier ook graag even duidelijkheid over van de product expert: gla of inkepingen? Betreft voor mij 180 x 90 eettafel.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 21:27
nremory Gebruiker

Worden de oude meubels ook mee retour genomen?

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 21:55
Moderator Paul Moderator

De oude meubels worden niet mee retour genomen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.