8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Pierre Cardin/Nightlife Dekbedovertrek Flanel | 140 x 220 cm

Ook verkrijgbaar in 200 x 220 cm, 240 x 220 cm

Pierre Cardin/Nightlife Dekbedovertrek Flanel | 140 x 220 cm Pierre Cardin/Nightlife Dekbedovertrek Flanel | 200 x 220 cm Pierre Cardin/Nightlife Dekbedovertrek Flanel | 240 x 220 cm

Deze dekbedovertrekken van Pierre Cardin en Nightlife zijn gemaakt van flanel; een stof die heerlijk warm aanvoelt. Ideaal voor de koude herfst- en wintermaanden!

8 november 2018 om 00:06
tossewaarde Gebruiker

Ik heb een keer zulke dramatische kwaliteit sokken van dit merk gekocht (dat je niet eens kon zien of de sok binnenstebuiten was, omdat de tekst van beide kanten op de sok slecht erop zat) dat ik niks meer van dit merk durf te kopen. Terwijl dit er toch erg mooi uitziet, en redelijk goed geprijst….iemand ervaring met de dekbedovertrekken van Pierre Cardin?

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:30
Tembelis Gebruiker

Ik vind dit: Je ontvangt bij de dekbedovertrekken één kussensloop. Nog wel erger eigenlijk, 2 persoons en dan 1 sloop???

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:44
peterderooij Gebruiker

Als je een maat bestelt die groter is dan 140×220 dan krijg je er wel twee

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Bij de éénpersoons maat (140×220) krijg je 1 kussensloop,
bij de tweepersoons maten (200×220 en 240×220) krijg je 2 kussenslopen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 01:02
Tembelis Gebruiker

Ah ik was weer eens te snel met mijn oordeel, dank! :)

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:50
janpiet25 Gebruiker

Een tijdje geleden waren de lakens van Pierre Cardin ook in de aanbieding .

Heb toen 4 paar lakens gekocht . 2 paar lakens waren bijzonder goed van kwaliteit , echt top niets over te zeggen . Maar 2 paar lakens waren zo dun van stof alsof het satijn was , stel me de vraag als dat wel van dit merk was ?

Vandaar via het internet koopt men vaak een kat in de zak , men kon het ook terug sturen maar de klantendienst van iiBood . . . Vandaar heb ik het maar gelaten , maar zal nu niet zo snel meer toeslaan , al was er wel interesse in deze aanbieding .

Beantwoorden

8 november 2018 om 01:13
peterderooij Gebruiker

ze maken dekbedovertrekken o.a. van flanel maar ook van b.v. microvezel en dat is veel dunner. Klinkt alsof je er daar toen 2 van gekregen hebt.

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:38
marssman Gebruiker

Pierre Cardin heeft zijn merknaam een tijd geleden verkocht. Iedereen kan dus spullen maken en de rechten kopen om hier het merk op te zetten. Geen enkele garantie op kwaliteit dus.

Beantwoorden

12 november 2018 om 19:56
Moderator Jelle Moderator

Je had ook prima een terugstuur verzoek kunnen indienen hoor janpiet. Dan is er blijkbaar iets niet goed gegaan bij de leverancier.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:12
f.thomassen Gebruiker

Wat is de exacte maat van het dekbedovertrek. Is het 140*220 met daar bovenop nog de instop-strook, of is de totale lengte 220 (inclusief een instop-strook). Ik ben namelijk op zoek naar een dekbed overtrek voor een 140*220 dekbed.

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

De instop-strook komt inderdaad nog eens bovenop de lengte van 220 cm.

Deze overtrek is daarmee uitermate geschikt voor dekbedden met een lengte van 220 cm.

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:52
ik78 Gebruiker

Is dit flanel van 100% katoen of ook synthetisch?

Beantwoorden

8 november 2018 om 14:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is geruwd poly/cotton met een verhouding van 30% poly en 70% katoen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.