27 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Condor Sense Kunstgras | 4 m²

Ook verkrijgbaar in Stabilisatiedoek

Product expert aanwezig

Condor Sense Kunstgras | 4 m² Condor Stabilisatiedoek | 4 m²

Een pracht van een gazon min de zorgen van het onderhoud. Ideaal voor de tuin en het balkon!

27 maart 2020 om 01:39
s-r-show Gebruiker

Hallo,

Ik wil dus één stuk van ~ 3 x 4 meter,

Maar dat is niet mogelijk zeker?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 06:03
Mikeooteman Gebruiker

Staat in de beschrijving dat het uit een stuk wordt gesneden. Het wordt per 4m2 verkocht, dat is 4 meter breed en 1 meter lang. Bestel je dus 3 stuks, krijg je 4 x 3 meter.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 08:47
Official Product Expert Kunstgras Expert Official Product Expert

Goedemorgen dit is geen probleem het aantal op 3 en u krijgt in 1 stuk aan geleverd

Beantwoorden

27 maart 2020 om 06:54
Jtotheh Gebruiker

Maar Mike,

S-r-show wil ~ 3 X 4 meter, en geen 4 X 3 meter….

Beantwoorden

27 maart 2020 om 08:03
Caligula_Belgica Gebruiker

Subjectieve vraag: Maar hoe voelt dit gras aan? Zacht aan blote voeten of iets ruwer en stugger (en dus wat steviger)?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 08:56

Goedemorgen deze kwaliteit voelt zeker zacht aan en zie specificatie door de zachte polyproplyleen garens heerlijk voor je voeten. Dit gras kun je nog instrooien met zand

Hierdoor kan deze wat ruwer aanvoelen maar gezien de volle pool en de dichtheid van de sense is dit niet nodig

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:06
totebel2 Gebruiker

Is de mat gemakkelijk te snijden in hoeken of iets dergelijks om pas te maken, En zo ja met welk gereedschap?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:20

Ja hoor dit kan zeker met een stanleymes of iets  vergelijkbaars

Beantwoorden

27 maart 2020 om 08:53
acidophilus Gebruiker

Ik zou graag een stuk extra kunstgras bestellen van de vorige aanbieding “Chill”. Dit type heet “Condor Sense” en als je de plaatjes vergelijkt met die van de vorige aanbieding “Chill” lijkt het hetzelfde product: https://www.ibood.com/interior-nl/nl/product-specs/choice/50320/7359/kunstgras-chill-20-4-m.html#description

Kan ik de twee kunstgrasmatten naast elkaar leggen zonder gek kleur-, vorm- of materiaalverschil?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:02

Goedemorgen de sense is de nieuwe kwaliteit van 2020

Als u de bestelling plaatst en contact opneemt met de klantenservice kunnen wij voor u nog de chill leveren Dan voorkomt het kleurverschil de sense is voller van pool en niet kleurend aan de chill dit is een nieuwe productie

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:29
acidophilus Gebruiker

Dank voor de snelle reactie.

Of kan ik dan beter een nieuwe bestelling plaatsen van de Sense omdat deze beter van kwaliteit is en de Chill op marktplaats zetten?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:06
Martijntuinwerken Gebruiker

Goedemorgen,

is ophalen eventueel ook mogelijk? Zo ja, waar? ik kom op internet ook Royal gras sense tegen, is dit hetzelfde of anders?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:16

Goedemorgen

Royal gras heeft een eigen label en eigen product

Het beste kunt u de specificaties vergelijken

Afhalen is mogelijk bij ons aan de fabriek in genemuiden dit kan vanaf volgende week op afspraak dit moet in overleg met de klantenservice van ibood en op afspraak bij ons gezien de nieuwe maatregelen (corona)

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:19

Dank voor het snelle antwoord! Wij zouden het graag ophalen, wat zou het afhaal adres zijn, dan neem ik contact op met jullie klantenservice om alles te regelen

Beantwoorden

27 maart 2020 om 11:10

Of bedoelt u hiermee de Condor fabriek in genemuiden?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:53
Markeen Gebruiker

Graag even iom ibood op afspraak kan het wirden afgehaald

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:47
feeman_be Gebruiker

Hallo, ik zou vijf lengtes nodig hebben voor een tuin van 20m2, maar kan slechts 4 stuks bestellen, ben ik niets mee… Waarom kan ik geen vijf lengtes bestellen?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:02
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Volgens mij kun je maximaal 40 x 4 m² bestellen. Dat zou voor 20 m² genoeg moeten zijn, toch?

Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:05
feeman_be Gebruiker

Ik kan slechts vier lengtes aan het winkelwagentje toevoegen, dat is slechts 16m2… Gelieve na te kijken.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:54
Moderator Thom Moderator

Mocht je het via de app proberen, dan kan het zijn dat de dropdown niet optimaal werkt. Zou je het eens via de (mobiele) website willen proberen? Mocht je het via de computer al hebben geprobeerd, probeer dan eens een andere browser. Het staat namelijk ingesteld dat je er meer dan 4 (het gebruikelijke aantal) kan bestellen.

Wij horen heel graag als het alsnog niet lukt.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:34
feeman_be Gebruiker

Klopt inderdaad. In de winkelwagen lukt het wel, maar voor de stabilisatiedoeknkan kan ik slechts vier stuks kiezen, dat is het maximum…

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi feeman,

Dit probleem is inmiddels opgelost!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:56
Kerby Gebruiker

4 X 1,5 zou voor mij perfect zijn, doe eens halve meters toevoegen in die pulldown? ;)

Beantwoorden

27 maart 2020 om 11:05
Markeen Gebruiker

Beste kerby wij kunnen machinaal couperen op volle lengte meters vandaar deze formule

Beantwoorden

27 maart 2020 om 12:48
R.vdBergh Gebruiker

Ik heb 2×2 meter nodig, kan dat ook of moet ik doormidden snijden en naast elkaar leggen?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:47

Goedemiddag

U kunt het door de midden snijden tegen elkaar leggen let op wel de vleug in dezelfde richting !

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:41
Sjako58 Gebruiker

Ik vind ook alleen maar de Royal Sense op internet. Specificaties en zelfs de plaatjes zijn hetzelfde. Kunt u bevestigen dat het feitelijk om hetzelfde product gaat? Waaarom staat dit type niet op jullie eigen site en kan het eventueel geretourneerd worden?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:57

Royal is een merknaam van een leverancier ik kan en mag niet bevestigen dat dit het zelfde product is bekijk de specficaties  voor vergelijkbaar producten

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:51
Sjako58 Gebruiker

Hartelijk dank maar 2 vragen zijn nog niet beantwoord: waarom staat dit type niet op jullie eigen site en kan er geretourneerd worden?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:01
feeman_be Gebruiker

Stabilisatiedoek maximaal 4m2 te bestellen, ook via Laptop. Ik heb vijf lengtes nodig, gelieve na te kijken.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:10
feeman_be Gebruiker

Ik wil graag gaan bestellen, gelieve de selectie voor de stabilisatiedoek uit te breiden naar meer dan 4 lengtes aub.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:21

We hebben dit probleem zojuist opgelost :-)
Sorry voor het ongemak!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:44
feeman_be Gebruiker

Bedankt.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:03
feeman_be Gebruiker

Wat met piketten om te bevestigen in zachte ondergrond?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 16:46
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag feeman_be

Wat bedoel je precies?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:32
RoyTubbig Gebruiker

Ik kon ook niet meer dan 4 stuks bestellen dus 16m2 en heb ook 20m2 nodig.

nu heb ik 4×4 en 1×4 besteld, kan dit toch geleverd worden als 5×4?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 14:59

Dit kan zeker graag even doorgeven aan ibood

Wij gaan maandag aanstaande de orders verwerken !

Wij kunnen dit gewoon als 4 x 5 mtr leveren

Beantwoorden

30 maart 2020 om 17:15
RoyTubbig Gebruiker

Gaat het hier wel om ready technology? Ik kan met deze afmetingen gebruik de vleug niet gelijk leggen. Zowel bij condor als royal grass kennen ze jullie actie niet.

Ik heb tevens mijn wens van hierboven doorgeven maar ibood reageert niet

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:23
TheCasa Gebruiker

Als ik het goed heb uitgerekend, is dit niet handig voor mijn balkon van 1,5 x 10 meter… Schaf ik 3 meter aan en maak ik daar twee stukken van 1,5 x 4 van, dan kom ik tot 8 meter. Bijna 10 dus, maar voor die laatste 1,5 x 2 moet ik opnieuw 3 meter aanschaffen, waardoor ik 1,5 x 6 overhoud! Nee, dat is net niet handig, of kan het makkelijker?

Casa

Beantwoorden

27 maart 2020 om 16:38
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag TheCasa,

Als ik het goed begrijp is jouw balkon 15m2
Je zal, omdat het in stukken van 4m2 gaat, altijd 1m2 over houden.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:39
Markeen Gebruiker

Idd deze aktie is met rollen op 4 mtr breed in dat geval veel verlies van dit unieke product u kunt de vraag bij ibood neer leggen wij hebben ook rollen op 2 mtr breed maar deze staan niet in deze aktie

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:42
TheCasa Gebruiker

@Markeen: kan ik bij jullie rechtstreeks 2 x 2 van hetzelfde product aanschaffen? Of krijg ik dan kleurverschil?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 16:24

Dit kunnen we leveren wel in overleg met ibood uiteraard

Beantwoorden

27 maart 2020 om 18:05
TheCasa Gebruiker

Hoe regelen we dat?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:46
feeman_be Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 17:37
pytaghoras Gebruiker

Goedenmiddag,

Ik heb 4 x 3 meter nodig. Ik wil het zelf ophalen als dat kan. Kan dat?
kan het aan de andere kant worden opgerold zodat het in mijn auto kan passen qua lengte?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 18:00

Nee helaas gaat dat niet passen wij versturen dit met een transportbedrijf afhalen is evt mogelijk alleen in overleg met ibood vanaf volgende week

Beantwoorden

30 maart 2020 om 09:11

Hoi Pytaghoras,

Wij kunnen, zeker in deze tijd, helaas geen ondersteuning geven bij het ophalen van producten, zoals dit kunstgras. Sorry!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 17:50
Mauric Gebruiker

Goedendag,

Ik wil een stuk van 6 bij 1.8 leggen. als ik 3 x 4 bestel hoe kom ik dan uit?

Ik moet waarschijnlijk dat laatste stuk van 4 in 2 splitsen? Is daar iets van zichtbaar?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 18:05

Ja hoor dit is mogelijk de vleug van de pool gelijk houden dan kunt u de naad  bijna onzichtbaar

Beantwoorden

27 maart 2020 om 20:22
Baeef Gebruiker

Bij het koppelen van stukken wordt er door de product-expert aangegeven dat de vleug in zo’n geval in dezelfde richting moet liggen. Uit de omschrijving maak ik echter op dat de sprieten in dit geval door de ReaDY technologie juist niet allemaal dezelfde kant opstaan. Is de vleug bij deze variant dan ook zo kritisch? Wij zouden namelijk een strook haaks op de ander moeten leggen.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 21:10

Het wordt zeker gedaan maar om een naad zo onzichtbaar mogelijk te maken is het aan te raden om met een naad met de vleug mee te leggen deze aanbieding sense is een kunstgras met een volle pool dus is dit zichtbaar wij kunnen helaas niet beoordelen of dit voor u  storend is

Beantwoorden

28 maart 2020 om 00:01
janenmel Gebruiker

Hoi. Ik heb een oppervlakte van 4,5 bij 4,5 te bedekken.

Met welke combinatie van stukken kan ik dit nu mooi met een naad met de vleug mee maken?

Gr Jan

Beantwoorden

28 maart 2020 om 08:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen janenmel,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog graag een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en gaan we het voor je uitzoeken.

Beantwoorden

6 april 2020 om 17:10
Ron72 Gebruiker

Ik heb vandaag het gras ontvangen. Zeer vlot, dat wel. Echter vraag ik me af of dit wel dat ‘ReaDY-technology’ is, want alle sprietjes liggen vlak dezelfde richting op.
Als ik het vervolgens met m’n handen verspreid, dan ligt het heel snel weer helemaal plat, alles dezelfde richting weer op.

De kleur is wel erg mooi. Als het rechtop zou staan is het net een vers gemaaid gazon, maar dat doet het dus helaas niet.

Beantwoorden

7 april 2020 om 07:40
Osman83 Gebruiker

Ik heb het gras gisteren ontvangen en bij mij liggen ook alle sprietjes plat. @ibood, is dit wel de ready technologie en anders wil ik het product graag retourneren.

Beantwoorden

8 mei 2020 om 11:09

Beste Osman, heb jij al een reactie ontvangen?

Beantwoorden

15 april 2020 om 13:24

Hoi,

Ik wil het gras graag terug sturen, maar ik krijg vanuit jullie geen reactie? Het gras is totaal niet wat de specs doen geloven. het is niet eens 52mm. Ik heb dit niet besteld, wat ik ontvangen heb en wil het op jullie kosten retourneren. Kan er iemand een retoursticker toesturen? bedankt.

Casenummer: 200407-000060 (7-4-20 gemeld)

vandaag nog een keer een retour aangemeld, maar daar heb ik geen mail van gehad.

bedankt.

Beantwoorden

15 april 2020 om 13:48

Hoi Martijn,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Groetjes,
Bas

Beantwoorden

1 mei 2020 om 11:37

Beste Bas,

ondertussen zijn we enige tijd verder en heb ik nog steeds het gras liggen. als iemand me een retoursticker kan sturen of in ieder geval ervoor kan zorgen dat ik mijn geld terug ga krijgen zou dat fijn zijn. ik weet niet waarom dit zo lang dient te duren?

Beantwoorden

8 mei 2020 om 11:08

Beste Bas,

ik krijg op geen enkel vlak nog reactie van jullie. Ik heb 16 april een bericht gehad dat jullie contact zouden opnemen met de leverancier. Ik heb een product ontvangen wat precies 0 van de genoemde specs bevat en zelfs 20mm korter is dan aangegeven. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat het product terug genomen wordt, waarbij de verzendkosten ook voor de verkopende partij zijn. Ik verneem graag snel een reactie, wanneer ik het geld kan terug verwachten en een verzendlabel om het gras retour te sturen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.