21 september 2018 om 00:00
iBOOD

Batavia Multifunctionele Ladder | 3,56 meter

Product expert aanwezig

Batavia Multifunctionele Ladder

Deze ladder is in verschillende vormen neer te zetten. Zo kan hij functioneren als steiger, A-ladder en muurladder.

Specificaties

Merk: Batavia
Type: Multifunctionele Vouwladder met Platform
Garantie: 2 jaar

• Multifunctionele ladder
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Inclusief aluminium platform voor gebruik als steiger

• Multifunctionele ladder met platform
  • Inclusief aluminium platform voor gebruik als steiger
  • Compact en makkelijk op te bergen
  • Functies: Ladder, ladder met muurafhoudstand, A-ladder en steiger
  • In ladderstand geschikt voor een werkhoogte tot 4,20 m
  • Met 2 stabiliteitsbalken met robuuste antislipvoeten

• Totale lengte ladder: 356 cm
  • Ladder hoogte: 342 cm
  • Hoogte ladder met muurafhoudstand: 256 cm
  • A-ladder hoogte: 175 cm
  • Steigerhoogte: 95 cm
  • Maximale belasting: 150 kg

Gebruikershandleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Batavia Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

21 september 2018 om 07:22
cag Gebruiker

Is deze van aluminium? Dus lichtgewicht ?

Beantwoorden

21 september 2018 om 07:54
Edje66 Gebruiker

Als je de link openend van de gebruiksaanwijzing zie je dat de ladder 17,7 kg weegt en gemaakt is van aluminium/verzinkt staal.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:43
Official Product Expert Batavia Expert Official Product Expert

Dag cag,

Zoals Edje66 ook al zegt, de ladder zelf is van aluminium, de scharnieren van staal.
Dit zorgt voor een stevige maar toch lichtgewicht ladder.

Beantwoorden

21 september 2018 om 08:33
jutezak Gebruiker

Is deze niet te lang om als ladder binnenshuis te gebruiken? Of vouw je dan 1/4e deel van de ladder om?

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:44

Dag jutezak,

Voor in huis gebruik je de ladder als A-ladder of als platform.

Beantwoorden

21 september 2018 om 08:39
digisolid Gebruiker

Als er zoveel verschillende opties zijn zullen er veel bewegende onderdelen zijn. Is de ladder wel stevig als hij als gewone ladder wordt gebruikt?

Zijn er ergens reviews of een filmpjes te vinden? Ik kan zo niks vinden

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:00
arjenbak Gebruiker

Ik heb hem een poosje terug gekocht en ben er heel blij mee. Hij voelt stevig aan de de bewegende onderdelen werken naar behoren. Ook in ladder functie vind ik hem stevig en merk je niet dat het het een opvouwbare ladder is.

Voor waar ik hem zou willen gebruiken, mocht hij zelfs nog wel wat langer zijn, maar ik ben er heel tevreden mee.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arjenbak,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en voor het beantwoorden van de vraag :-)

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:35
Zplus Gebruiker

Wat zijn de maten als hij opgevouwen is? Dikte is voor mij meest belangrijk.

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:18

Dag Zplus,

De opgevouwen maat is 36 x 26 x 97,5 cm (BxDxH)
De breedte van de stabilisatie balk is 80 cm.

Beantwoorden

21 september 2018 om 10:29
rgdl Gebruiker

Vraag voor de expert

De voeten van de ladder zijn van harde kunststof maar laten na verloop van tijd toch los, zij vangen immers de slijtage bewegingen op. Zijn de 4 voeten bij te bestellen en zo ja waar??.

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:47

Hallo rgdl,

Dit zal niet zo heel snel gebeuren maar uiteraard kun je altijd bij ons terecht voor garantie en/of onderdelen: 
http://batavia.eu/service/

Beantwoorden

21 september 2018 om 14:47
masterix Gebruiker

Ik heb een dijktuin, met een heg en daarboven een leilinde.

Mijn tuin loopt dus schuin en als ik de leilinde wil snoeien moet ik nu een ladder tegen de heg plaatsen om deze te snoeien.

Is deze ladder in te stellen dat hij met twee niet gelijke poten staat maar dat het platform erboven wel stabiel staat?

Bekijk ik de plaatjes zijn beide delen altijd even lang waardoor ik deze dus niet kan plaatsen op een schuin vlak?

Beantwoorden

21 september 2018 om 19:54
hobbix Gebruiker

Er zijn diverse redenen waarom je een platform/ladder niet moet gebruiken op een schuin vlak. Je zult dus weinig producten vinden die daarvoor bedoeld zijn. De productaansprakelijkheid zal fabrikanten daarvan meestal weerhouden.

Beantwoorden

21 september 2018 om 15:07

Dag masterix,

Deze ladder is helaas niet ontworpen voor gebruik als platform op schuine oppervlakken of hellingen.

Beantwoorden

21 september 2018 om 19:56
hobbix Gebruiker

Een dergelijke ladder is heel erg prettig in en om het huis. Heb er al 25 jaar plezier van. Alleen de “voeten” zijn nu wat minder geschikt voor binnen zonder dat er  nog iets extra’s onder ligt.

Beantwoorden

21 september 2018 om 19:57
hobbix Gebruiker

Oh ja, wel af en toe even de scharnieren smeren met siliconen oid.

Beantwoorden

21 september 2018 om 20:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hobbix,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met deze ladder en de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.