26 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Revo SuperTone 2.1 Bluetooth Luidsprekersysteem

Revo 2.1 Bluetooth Luidsprekersysteem

Wil je niet inleveren op geluidskwaliteit en design, maar ook niet de hoofdprijs betalen?

Specificaties

Merk: Revo
Type: SuperTone Bluetooth-luidspreker
Garantie: 2 jaar

• Metalen en houten behuizing
  • Stream muziek in CD-kwaliteit
  • 80 W versterker, 2.1 speakersysteem  

Handleiding

Luidsprekerdriver
2 x 3,5” in BMR vlakke membraantransducer
1 x 6” subwoofer (40 Watt)

Draadloze connectie
Bluetooth® 4.2 met Qualcomm® aptX ™

Versterker
80 watt Klasse-D

Connectors
3,5 mm hoofdtelefoon
Digitale optische ingang
USB-ingang voor het opladen van je smartphone
AUX-IN
Stereo RCA in

Materialen
Echt hout (MDF), geanodiseerd aluminium
LED-modus indicatoren

Energieverbruik
Maximaal in gebruik: 51,8 W
Stand-by: 0,46 W

In de doos
SuperTone draadloze luidspreker
Gebruikershandleiding
Schoonmaakdoekje
Stekkers voor meerdere landen

Afmetingen
34 x 21,5 x 18 cm

Gewicht
5,6 kg

26 oktober 2018 om 07:51
jvanaeken Gebruiker

Kan ik op deze een oudere platenspeler aansluiten?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:16
kerkganger Gebruiker

Het signaal van platenspelers is normaal erg zwak, dus is er een preamp nodig om dat naar line-niveau te brengen. In veel oude versterkers is deze preamp ingebouwd bij de phono-ingang. Een phono-ingang is dus niet zomaar uitwisselbaar met bvb. een aux. In sommige platenspelers zit die preamp al ingebouwd.

In de versterker van deze aanbieding is de preamp alleszins niet ingebouwd, dus tenzij er eentje zit in je platenspeler zal dat niet goed werken.

Indien je platenspeler een “keramische cartridge heeft is de preamp minder nodig, je kan dat googlen indien je het niet zeker weet. Het alternatief is een “moving magnet” cartridge, die heeft de preamp zeker wel nodig. Veel succes.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kerkganger,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg en het beantwoorden van de vraag :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:45
BlondeHond Gebruiker
26 oktober 2018 om 08:23
gmailmario Gebruiker

Iemand ervaring mee?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:05
brinkeyboy Gebruiker

Ik heb de revo connect radio. Mooi design en bovenal een prachtig geluid voor zo’n klein kastje.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:51
Zaagtand Gebruiker

Ik heb deze speaker bij de vorige deal gekocht. De speaker klinkt erg goed, een beetje vergelijkbaar met een Marshall killburn. Verder is de speaker erg degelijk en ziet er gewoon erg goed uit!

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen brinkeyboy en Zaagtand,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:32
Theus3 Gebruiker

Losse preamps zijn natuurlijk te koop.
Bvb. https://www.bax-shop.nl/phono-voorversterker-attenuator/behringer-pp-400-phono-voorversterker?gclid=CjwKCAjw9sreBRBAEiwARroYmwjVYZMtxGcSadfyGnJtZojeDsCh1zE5G-elYgoT3T7pXIIBI0wkKhoCdjsQAvD_BwE

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:55
dirkv2 Gebruiker

Bizar, zijn amper reviews over te vinden.

Ziet er wel veelbelovend uit.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:46
henkieroe Gebruiker

Amper idd. Deze gevonden. https://www.simplyelectricals.co.uk/revo-supertone-premium-bluetooth-speaker-walnut-silver

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:06
dirkv2 Gebruiker

Thanks, maar is niet echt een review, eerder een enthousiaste opsomming van de specs.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:18
Roel_B Gebruiker

‘k Heb zelf de Revo Superconnect en de Revo Supersystem, ben erg te spreken over kwaliteit van Revo, geluidskwaliteit en behuizing, ‘t is natuurlijk een kwestie van smaak maar de onderliggende techniek is super.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Roel_B,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met Revo :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:46
rjsnl Gebruiker

Kan je het systeem ook aansluiten op een tv (Samsung)?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag rjsnl,

Ik vermoed dat dat wel mogelijk is gezien de beschikbare aansluitingen. Misschien zijn er forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:30
Moderator Niek Moderator

Ik kom toevallig in de handleiding tegen dat je hem inderdaad ook kunt aansluiten op een tv :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 11:55
wesolek Gebruiker

Deze is zonder afstandsbediening zo te zien, nietwaar?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag wesolek,

Bij de specificaties wordt inderdaad geen afstandsbediening genoemd.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 12:54
Stefaan Claes Gebruiker

Wat is het frequentiebereik? Lijkt nergens te vinden.
Zou toch standaard informatie moeten zijn bij elke speaker. Veel belangrijker dan die 80 watt.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Stefaan Claes,

Ik heb dit helaas niet terug kunnen vinden ook niet bij Revo zelf. Dat zal vast ook de reden zijn dat het er niet bij vermeld staat. Ik ga even navragen of we dit kunnen achterhalen.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 14:22
Moderator Niek Moderator

Het frequentiebereik is 45hz – 20khz.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:44
BlondeHond Gebruiker
26 oktober 2018 om 16:05
dirkv2 Gebruiker

Hmm, zin in, maar zou toch liever deze in aanbieding zien: https://www.whathifi.com/revo/supersystem/review

Ik vermoed wel dat de klank van deze vergelijkbaar is met de SuperSystem, aangezien de audio specs vergelijkbaar zijn.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag dirkv2,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 19:17
aventador80 Gebruiker

Ik heb dit toestel bij de vorige deal besteld.  Stevige kast, komt behoorlijk wat geluid uit, zeer helder ook en ziet er nog eens goed uit ook.

MAAR …

Ik heb de speaker helaas moeten terugsturen omdat na amper een week de bluetooth functie niet meer werkte, het ledje van de bluetooth-button bleef flikkeren en kreeg er op geen enkele manier nog verbinding mee. (zelfs geen reset meer mogelijk)  Na verschillende contacten met Revo zelf heeft men mij aangeraden de speaker te retourneren aangezien het probleem bij de bluetooth-button zelf zou zitten en dus niet verholpen kon worden.

Jammer, want was er in eerste instantie zeer tevreden over

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 23:26
TC_Daniels Gebruiker

Ik gok dat je dan een maandagochtendexemplaar gehad hebt. Heb er zelf ook al een tijdje een, ben zeer tevreden en heb er nooit problemen mee gehad. Prima apparaat. Volgens mij valt een dergelijk euvel ook gewoon onder de garantie en horen ze je een nieuwe te sturen, indien reparatie niet mogelijk is. De vorige deal was dit jaar, dus de garantie geldt dan nog.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.