30 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Polk Audio Signa S1 Soundbar + Subwoofer

Polk Audio Soundbar + Subwoofer

Met een Signa S1 geniet je van een geluid dat minstens net zo groots is als dat bakbeest van een TV van je. Grootser zelfs. :)

Specificaties

Merk: Polk Audio
Type: Signa S1 Soundbar + Subwoofer
Garantie: 1 jaar op de elektronica en 3 jaar op de drivers via Polk Audio; 2 jaar via iBOOD

• Dolby Digital 5.1 decoding
  • Muziek streamen via Bluetooth
  • VoiceAdjust voor heldere dialogen

ALGEMEEN
Totaal aantal onderdelen: 2
Totale frequentierespons: 45 - 20.000 Hz

SOUNDBAR
Richting: Horizontaal
Drivers: 2x 1,25" (H) x 4,4" (B) voor de middentonen (ovaal); 2x 1" tweeter (diameter), rond
Audio-ingangen: optische Toslink en analoge 3,5 mm-aansluiting (AUX)
Bluetooth – draadloos audio streamen
Type montage: sleutelgatophanging (horizontaal)
Afmetingen: 5,46 (H) x 89,99 (B) x 8,18 (D) cm
Gewicht: 1,77 kg

SUBWOOFER
Drivers: 1x 5,25" in diameter (rond) – subwoofer
Afmetingen: 34,06 (H) x 17,07 (B) x 31,22 (D) cm
Gewicht: 5,15 kg

In de doos

• Soundbar
  • Subwoofer
  • IR afstandsbediening
  • Batterijen
  • 1,8 meter lange optische kabel
  • Snelstartgids
30 oktober 2018 om 07:35
Natrox Gebruiker

Hi, ik heb dit product eerder gereviewed op verzoek van Coolblue. Doe jezelf een plezier en koop deze soundbar NIET. Voor het geld wat je betaalt (en zelfs met de korting), klinkt het voor geen meter. De soundbar heeft een zeer slecht schrell geluid omdat er waarschijnlijk goedkope speakertjes in zitten. Ook is het design van het display op de soundbar waardeloos. Het hele product is lui gemaakt, en dat is waarnamelijk ook de reden voor afrpijzing.

Ik mag geen linkjes plaatsen, maar doe jezelf een plezier een koop de Samsung soundbar van 118,- euro.

Voor meer informatie kan je mijn review lezen op Coolblue met het kopje “Teleurstellend geluid, ondanks het design”.

Bij deze ben je gewaarschuwd.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:59
reiniermit Gebruiker

Bedankt voor voor de goede feedback en tip Natrox!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:09
bugsfunny Gebruiker

wasr staat de review op Coolblue dan? Gezocht gegoogled en niet gevonden

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:18
Coenraadd Gebruiker

Bedankt voor de tip!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:39
Koos.O Gebruiker

Ik tel voor twee

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 20:39
Gubberke Gebruiker

Hoi Natrox, bedankt voor de waarschuwing.  Kan je misschien nog even aangeven welk model van Samsung je zou aanbevelen.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 21:24
Schredder Gebruiker

Samsung HW-K335

Beantwoorden

5 november 2018 om 18:02
bigfoot Gebruiker

Als je de reviews van dit setje op Google bekijkt zijn dat er 1500, bijna allemaal positieve beoordelingen. Maar omdat hier op dit forum 1 iemand beweert dat het niks is, schrikt het iedereen af.

Nou ik niet. Heb er eentje voor mijn zoon besteld en die is er zeer tevreden mee. Absoluut geen ‘schrell’ geluid, maar heel behoorlijk. Ja ikzelf heb Jamo speakers die per stuk het 3-dubbele gekost hebben, daar moet je het ook niet mee vergelijken. Maar is absoluut een aanwinst voor hem en het geluid is tig malen mooier dan de speakers van z’n tv. Misschien ook te maken met de afstelling ??? Materiaal is degelijk, en oogt echt luxe.

Al met al, heel positief en blij dat ik me niet heb laten weerhouden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.