28 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Anker Soundcore Space NC Bluetooth Koptelefoon

Product expert aanwezig

Anker Soundcore Space NC Koptelefoon

De Space NC beschikt over de nieuwste Active Noise Cancelling-technologie (ANC) die zowel lage (tot 93%) als hoge frequenties (tot 96%) weet te herkennen en onderdrukken.

Specificaties

Merk: Anker Soundcore
Type: Space NC Bluetooth Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Hybrid active noise cancelling
  • Draadloos gebruik tot 20 uur
  • Intuïtieve touchpad-bediening

Audio    

• Drivers: 2x 40 mm
  • Frequentiebereik: 16 Hz - 20 kHz
  • Impedantie: 32 Ohm

Verbinding

• Bluetooth v4.1
  • Ondersteunde profielen: AVRCP, A2DP, HFP, HSP, CVC
  • Ondersteunde codecs: SBC, AAC

Accu

• Capaciteit: 720 mAh
  • Oplaadtijd: < 3 uur
  • Draadloos met ANC: 25 uur
  • Bedraad met ANC: 50 uur

Overig

• Touchpad-bediening
  • Microfoon met ruisonderdrukking

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 19.5 x 18 x 7.6 cm
  • Gewicht: 263 gr

Inbegrepen

• 1x Aux-kabel met afstandsbediening
  • 1x USB-laadkabel (2.0)
  • 1x Reistasje

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Anker Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 oktober 2018 om 02:26
Latest News Gebruiker
28 oktober 2018 om 08:48
gerhardknol Gebruiker

Tja, deze dame zeurt zelfs in de review over een koptelefoon die 4 keer zo duur is en door haar word aanbevolen. Ligt aan je verwachting en waarvoor je m aanschaft. Om achtergrondgeruis/geluid weg te filteren is deze prima, mee bellen doet ie ook goed, geluid voor muziek bevalt mij goed (maar ben dan ook geen audiofiel), ontwerp zit fysiek goed inelkaar, accesoires die erbij worden geleverd meer dan prima, en opbergen in zijn eigen doos is erg compact. Vind de kappen ook prettig tov noice cancellation oordopjes van sony, en nc zelfs iets betere (minder afhankelijk van afsluiten oren door de dopjes).

Maar als ik hem met de Bose vergelijk (4,5 keer zo duur) is hij zwaar, niet goed in noice cancellation, en is het geluid minder dynamisch.

Zoals altijd is het maar wat je er voor over hebt, ik dit bedrag, ieder zijn keus.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gerhardknol,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 06:21
Cybercop Gebruiker

Ik ben in het bezit van genoemde koptelefoon. In het vliegtuig was ik verbaasd hoeveel geluid de koptelefoon wegfilterde.

In de woonkamer filtert hij niet de stemmen weg. Het geluid van de tv wordt voor een deel weggefilterd

De Bluetooth werkt gewoon heel goed. Ik vind het geluid echt gewoon goed. Mijn kinderen hebben een JVC koptelefoon van 50 euro en die klinken veel minder goed.

De schelp is niet kleiner dan de oorschelp van de bose variant. Kortom voor deze prijs koop je geen betere koptelefoon.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 06:37
peetpp Gebruiker

Kan ik mij bij aansluiten, de NC werkt prima vooral voor monotone achtergrond geluiden, grote oorschelpen en hij past ook perfect op mijn erg grote ”dikkop’. bT ontvangst bij mij in gans het appartement. Opmerkelijk wel dat de kwaliteit van hét geluid minder is met de NC uit. Prijs/kwaliteit erg goed zeker aan deze prijs.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Jullie ook bedankt voor het delen van jullie ervaringen :-)

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 07:58
Liejpen Gebruiker

Stel me toch vragen bij die touchpad bediening…

Heb me net de JBL synchros e50bt gekocht, had anders deze wel een kans gegeven.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:15
sebasvanekris Gebruiker

Ik heb een tijdje geleden ook via ibood deze koptelefoon gekocht en naar volle tevredenheid! Zeker als je kijkt naar de prijs – kwaliteit verhouding. Nu ben ik erover aan het nadenken om nog een koptelefoon aan te schaffen. Ik vraag me echter af of ik twee koptelefoons kan aansluiten op hetzelfde bluetooth apparaat? Weet iemand dit?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:58
barcam Gebruiker

Als de ‘zender’ Bluetooth 5.0. is kan dit perfect. Voorbeeld Samsung S8 of Samsung Tab S4.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sebasvanekris,

Leuk om te horen dat hij goed bevalt en bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:21
barcam Gebruiker

Vorige keer gekocht ook via iBOOD en zeer tevreden van.

Voordelen: ben een brildrager en eindelijk een hoofdtelefoon die niet knelt op mijn oren, misschien een detail maar de L en R in de oorschelpen zijn een super idee, Bluetooth werkt perfect op mijn Samsung Tab S4 en bij nieuw model van Samsung Tv, handig dat er gewoon nog een 3.5 kabel bijzit, de travelcase is super en fantastisch om het geheel in op te bergen, geluidkwaliteit is voor mij meer dan voldoende.

Nadelen: de touch bediening op de oorschelp is voor mij totaal overbodig en voor je het weet raak je het aan, de noice cancelling werkt maar onderdrukt niet alles maar verwacht dit ook niet voor die prijs.

Tip: stel je hebt geen Bluetooth op je Tv of je wil de koptelefoon draadloos gebruiken op je Ps4 (dus zonder kabel met controller te verbinden) en het geluid wat ‘boosten’: koop een audioreceiver/transmitter en verbind die met de 3,5 mm uitgang van je Tv. Heb zelf een Chinese YPF-03 Wireless 2-in-1 audioreceiver/transmitter gekocht en werk perfectt dankzij Bluetooth 4.2 perfect zonder lag.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen barcam,

Leuk om te horen dat hij goed bevalt en bedankt voor je uitgebreide review :-)

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:27
Hunter2 Gebruiker

2 vraagjes:

- is dit een on-ear of over-ear model?

- werkt de NC ook via 3.5mm kabel of enkel icm bluetooth?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:48
Official Product Expert Anker Expert Official Product Expert

Hallo Hunter2,

barman hierboven heeft eigenlijk allebei je vragen al beantwoord. Het is een over-ear model en hij werkt zowel met de bijgeleverde 3.5mm kabel als via bluetooth.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:54
Hunter2 Gebruiker

OK, thx! Hopelijk bevalt deze mij even goed als mijn andere anker producten :) ik had barcam zijn bericht waarschijnlijk net gemist, deze beantwoordt inderdaad mijn vragen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:01
barcam Gebruiker

Ben ook een grote Anker fan. Verschillende laders, kabels en powerbanks van.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:58
frankjorissen2 Gebruiker

Is het mogelijk om opgave van de ruisonderdrukking in -dB ipv in % te vernemen aub ?  Dat is namelijk belangrijk voor mij en zo vergelijkt het makkelijker.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 17:29
frankjorissen2 Gebruiker

geen -dB opgave ? vreemd..

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 19:25
Moderator Kris Moderator

Beste Frank,

speciaal voor jou opgezocht: http://nl-nl.forum.ibood.com/products/137291-180802/anker-soundcore-space-nc-koptelefoon/#comment-838333

Hopelijk helpt dit jou verder!

Fijne zondag,

Mod Kris

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:32
Marcelsius Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze hoofdtelefoon als gaming headset? Hoe verhoudt deze zich ten opzichte van dedicated gaming headsets in dezelfde prijscategorie?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 13:02
lucienne.minnebo Gebruiker

Ik heb deze net besteld nav de goede reviews. Maar ik zie m niet terug in mijn bestellingen. Wel een afschrift van mijn bank gekregen dat deze betaald is.

Kan je nagaan of de bestelling goed gegaan?
Alvast bedankt.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 19:15
Moderator Kris Moderator

Beste Lucienne, soms duurt het even eer de bestelling in “mijn iBOOD” verschijnt. Maar als het geld reeds afgeschreven werd, zal dat tegen nu wel goedgekomen zijn. Wijzelf kunnen jammer genoeg niet in het verkoopssysteem kijken.

Fijne zondag!

Mod Kris

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 13:57
agvd01 Gebruiker

Ik heb deze koptelefoon laatst bij iBOOD aangeschaft en ik ben aangenaam verrast door de geluids kwalitet en de de noise canceling functie.

Na een 8 uur durende vlucht naar New York heb ik deze koptelefoon de hele reis op gehad en de noise canceling heeft zo ontzettend veel `rust`gegeven dat je redelijk ontspannen weer je reis voort kan zetten, geen enkele Noice canceling koptelefoon haalt alle geluid weg , maar deze doet zeker niet onder voor veel duurdere merken .ook het geluid met bluetooth en smart Tv werkt perfect , draag comfort is zeker voldoende voor de lange termijn , oorschalen hadden voor mij persoonlijk iets groter gemogen , maar dat is puur persoonlijk.Het stevige bijgeleverde etui en kabels zijn van prima kwaliteit , en als je er een een beetje voorzichtig mee omgaat kan je hier jaren plezier hier van hebben . Prima product .

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 19:14
Moderator Kris Moderator

He agvd01, bedankt voor het delen van jouw ervaring! Appreciated!

Fijne zondag!

Mod Kris

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.