10 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture Leren Stoel

Product expert aanwezig

Feel Furniture Leren Stoel

Deze eetkamerstoelen maken je eethoek helemaal af. Modern, industrieel en van écht leer en stevig staal. Kies jouw model en jouw kleur!

Specificaties

Merk: Feel Furniture 
Type: Seal, Conference en Conference Hugo 
Garantie: 2 jaar 

• Robuust stalen frame 
  • Buffellederen kussens
  • Strak industrieel design

Seal

Materialen

• Zitvlak: Leer
  • Rugleuning: Leer
  • Onderstel: Staal

Kenmerken

• Armleuning: Ja
  • Bescherming tegen vloeren: Ja
  • Verwijderbaar kussen: Nee
  • Montage: Ja
  • Draaggewicht: max. 135 kg

Afmetingen

• Breedte zitvlak: 44 cm
  • Totale breedte: 55,5 cm
  • Diepte zitvlak: 47 cm
  • Totale diepte: 64 cm
  • Hoogte zitvlak: 48,5 cm
  • Hoogte rugleuning: 44,5 cm
  • Hoogte armleuning: 64 cm
  • Totale hoogte: 89,5 cm

Hugo & Conference

Materialen

• Zitvlak: Leer
  • Rugleuning: Leer
  • Onderstel: Staal

Kenmerken

• Armleuning: Ja
  • Bescherming tegen vloeren: Ja
  • Verwijderbaar kussen: Nee
  • Montage: Ja
  • Draaggewicht: max. 135 kg

Afmetingen

• Breedte zitvlak: 46 cm
  • Totale breedte: 55,5 cm
  • Diepte zitvlak: 41,5 cm
  • Totale diepte: 62 cm
  • Hoogte zitvlak: 51 cm
  • Hoogte rugleuning: 41 cm
  • Hoogte armleuning: 64,5 cm
  • Totale hoogte: 86,5 cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Feel Furniture Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

10 oktober 2019 om 09:50
debontehond Gebruiker

Is dit volledig echt leer? Geen halfleer oid?

Stel dat ik er 6 bestel, hoe retourneer ik deze als het niet bevalt?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ja, ze zijn van echt leer!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 11:49
Official Product Expert Feel Furniture Expert Official Product Expert

Beste debontehond,

Nog even ter aanvulling, indien de stoelen niet bevallen kunnen deze gratis geretourneerd worden. Hiervoor kunnen wij onze transporteur bij u langs laten komen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 18:46
sz1976 Gebruiker

Beste Feel Furniture,

Kan ik v.w.b. gratis retourneren dan gewoon contact met jullie opnemen? Heeft u voor mij de gegevens?

Bedankt.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 23:05
Moderator Paul Moderator

Als je wilt annuleren binnen de zichttermijn, dan kun je dat aangeven d.m.v. een serviceverzoek via Mijn iBOOD. Vervolgens zul je in contact gebracht worden met Feel Furniture.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 23:13
sz1976 Gebruiker

Dank Paul. Fijne avond

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:42
stinoo Gebruiker

Conference cognac nu al uitverkocht helaas.. komt hier nog meer voorraad van? Ik wil 2x cognac en 2x zwart.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:50
Moderator Jelle Moderator

Helaas is er iets fout gegaan met de dropdown.
Als u Light Brown besteld krijgt u de cognac kleur. We gaan proberen dit nog aan te passen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 11:04
debontehond Gebruiker

Wat is het gewicht van 1 stoel?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 11:47

Beste debontehond,

Het gewicht van een stoel is 9 kg.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:13
mmulder76 Gebruiker

Wat wordt er bedoeld met Montage: Ja ? Betekent dit dat ze nog gemonteerd moeten worden en zo ja is het enkel de zitting of anders of wordt er bedoeld dat de stoelen al gemonteerd geleverd worden?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 13:25

beste mmulder76,

Ja, voor de stoelen hoeft alleen de zitting nog bevestigd te worden op het frame met 2 bouten.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 13:46
mmulder76 Gebruiker

Dank je wel voor het snelle en heldere antwoord.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 13:17
mwcvanbeusekom Gebruiker

Hoe bestel ik 6 stoelen?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 13:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag mwcvanbeusekom,

Dit zul je in twee bestellingen moeten doen. Je kunt maximaal 4 stoelen per keer bestellen. Dan bestel je er eerst 4 en daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen met 2 stoelen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 14:00
Roelw Gebruiker

Is het RVS van de Hugo mat of glanzend?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 14:54

Beste Roelw,

Er zit een lichte glans op het frame van de Hugo door de beschermende laag. Hij is daardoor niet zo dof als sommige RVS finishes maar hij glanst zeker niet zoals een chromen oppervlak.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 14:25
wijdbeens Gebruiker

Prachtige stoel voor een prima prijs, besteld!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 15:31
Roelw Gebruiker

Klopt het dat je € 5,95 verzendkosten per stoel moet betalen? Normaal zijn de verzendkosten toch altijd per bestelling?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 15:46

Nee, als jij 4 stoelen besteld betaal je ook eenmaal verzendkosten. Als je er andere producten bij stopt (dus geen stoelen) zal dit waarschijnlijk als een aparte bestelling verstuurd worden en zal je dus wel extra moeten betalen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 15:58
Roelw Gebruiker

Zou je dan aub naar mijn bestelling kunnen kijken en de teveel betaalde bezorgkosten kunnen crediteren en terugbetalen? Ik zag toen ik betaald had dat ik 4x 5,95 heb betaald. Ik heb alleen 4 stoelen besteld en geen andere producten.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:08
Roelw Gebruiker

Correctie: Jullie hebben mij € 19,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht i.p.v. 1x € 5.95. Graag herstellen.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:23
Boekel1975 Gebruiker

1 stoel = 8,95
2 stoelen = 8,95
3 stoelen = 8,95
4 stoelen = 19,95

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Per abuis werd bij sommige stoelen € 5,95 gerekend bij het bestellen via één stoel. De berekening van Boekel is correct. De verzendkosten stijgen bij 4 stoelen doordat de afmetingen en gewicht dan zo groot/hoog zijn, dat het verzendtarief omhoog gaat.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 16:34
Roelw Gebruiker

Zo stond het niet in de aanbieding en dat klopt ook niet met wat Jelle om 15.46 zegt. In de aanbieding stond: verzending € 5,95 (nu ineens aangepast naar € 8,95).

Overigens ook een vreemde prijszetting; als je 4 stoelen wilt ben je dus goedkoper uit als je er 2 x 2 besteld

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 17:55
Nicole Lievrouw Gebruiker

Beste ik heb drie keer proberen te betalen met bankcontact en krijg steeds een error die jullie enkel kunnen zien omdat de website van jullie is ! Dus ik kan mijn bestelling niet plaatsen! Kan u helpen?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 20:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Nicole Lievrouw,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt! Mocht je het via de app op je mobiel doen, zou je het dan eens via de website kunnen proberen? Mocht je het al via de website doen, zou je dan eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uitloggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens kunnen proberen?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 18:20
matsko Gebruiker

Beste, de stoelen Conferance hebben deze een rvs onderstel? Hier staat beschreven rvs finish?

Groetjes, Walter

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 19:30

Beste Walter,

Het onderstel betreft RVS finish. Hier wordt hoogwaardig staal gebruikt wat verwekt en gecoat wordt zodat het deze finish heeft.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 18:49
sz1976 Gebruiker

Bij de Seal staat op de afbeelding “Light Grey” en als ik wil bestellen kan ik alleen maar kiezen voor “Dark Grey”

Wat is nu de juiste kleur? En klopt de kleur op de afbeelding in ieder geval?

Bedankt.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 19:27

beste sz1976,

De kleur van de foto kan aangehouden worden, de seal is er maar in een kleur grijs. Ik vermoed een kleine tekstfout;)

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 19:49
sz1976 Gebruiker

Dank je wel. Heb je ook nog antwoord op mijn eerdere vraag over de kosteloze retournering? Waar kan ik dat indien nodig aanmelden?

Bedankt.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 20:00

beste sz1976,

U kunt uw retour op de reguliere wijze bij Ibood melden. Wij zullen dan van hun bericht krijgen en u of Ibood berichten voor de verdere afwikkeling.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 23:14
sz1976 Gebruiker

Geweldig! Stoelen zijn besteld. Ben benieuwd!

Bedankt

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 23:18
Moderator Paul Moderator

Alvast veel plezier van de stoelen!

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 15:01
Nicole Lievrouw Gebruiker

Ik heb dus niet kunnen afrekenen en kan nu geen meer bestellen helaas. Spijtig

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 15:07

Om 20:24 is er nog een reactie geweest van mijn collega. Wat spijtig dat u dat niet meer gelezen hebt. Helaas is deze aanbieding al wel afgelopen.

U zou u kunnen abonneren op onze nieuwsbrief, dan mist u geen enkele aanbieding. (waarschijnlijk komen ze nog wel een keer voorbij)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.