4 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Joseph Joseph Intelligent Waste Totem 2.0 Compact Afvalemmer | 40 L

Joseph Joseph Afvalemmer (40 L)

Recycleren, wie het wil zal het leren. Joseph Joseph helpt je graag op weg!

Specificaties

Merk: Joseph Joseph
Type: Intelligent Waste Totem 2.0 Compact Afvalemmer

• Ruimtebesparend ontwerp
  • Eenvoudig afval scheiden
  • Geen nare afvalgeurtjes

Algemene kenmerken

• Huishouden van 2 - 3 personen
  • Verticaal gerankschikte compartimenten
  • Eenvoudig vullen en legen
  • Uitneembaar GFT-bakje (3 L)
  • Ingebouwde geurfilter
  • Geen vingerafdrukken na gebruik

Technische kenmerken

• Materialen: aluminium, kunststof
  • Afmetingen: 36,6 x 30 x 76 cm
  • Totale inhoud: 40 liter
4 juli 2020 om 00:07
qmaxor Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:19
Ozzy Gebruiker

Is deze 36,6 breed en 30 diep of 30 breed e  36,6 diep? Hij moet nl in een smalle ruimte staan die is 33cm breed.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:43
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Ozzy,

30 is de breedte

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:31
Ozzy Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

4 juli 2020 om 01:33
Ozzy Gebruiker

Dus iBood, geef ons een mooiere deal dan bestel ik hem gelijk!

Beantwoorden

4 juli 2020 om 07:31
d.e.r Gebruiker

Lijkt mij alleen handig als je 1 stuks plastic glas of papier per dag heb… anders 3 x per dag legen.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 08:33
flabbergastm Gebruiker

Niet kopen, belachelijk dure rommel en slechte kwaliteit. Design voor een prullenbak, hoe simpel kun je zijn….

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:49
Ozzy Gebruiker

Beste Lisa, ik ken je niet, vast vrij nieuw hier, ik koop al op iBood sinds het allereerste begin, ik zie je altijd vanalles wegknippen uit onze berichten. Ons monddood maken is een beetje flauw, zo werkt het niet hier. De prulkenbak kost echt 139,95 elders incl verzenden bij meerdere aanbieders dus kijk even verder dan de neus lang is en geef ons een betere aanbieding. En ja dan maar de linkjes erbij die ik uit beleefheid achterwege liet:

https://www.bol.com/nl/p/joseph-joseph-intelligent-waste-prullenbak-totem-2-0-compact-recycler-aluminium-kunststof-40-l-grafiet/9200000108675626/?Referrer=ADVNLGOO002061-G-68219854069-S-488489848079-9200000108675626&gclid=EAIaIQobChMIwaDhp42z6gIVD5OyCh0YkQmJEAQYASABEgKdBfD_BwE

En nog een

https://www.fonq.nl/product/joseph-joseph-intelligent-waste-afvalemmer-totem-compact-40-liter-2×20-liter/387705/?channel_code=544&s2m_product_id=271978&utm_source=google-shopping&utm_content=271978&utm_medium=cpc&gclid=EAIaIQobChMIwaDhp42z6gIVD5OyCh0YkQmJEAQYAiABEgKwefD_BwE&gclsrc=aw.ds

Dus niet wissen maar ons een betere aanbieding doen….

Beantwoorden

4 juli 2020 om 10:16
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Ozzy,

Als je hier koopt vanaf het allereerste begin weet je ook dat prijsvergelijkingen zonder link altijd geknipt worden. Door elke moderator, niet alleen door mij. Dat is niet om je monddood te maken, maar gewoon omdat het wél zo werkt hier.
Dit berichtje mag dus prima blijven staan, al is iBOOD inclusief verzendkosten nog steeds goedkoper dan de websites die je aanprijst.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 10:42
Ozzy Gebruiker

1,05 en 1 dag beschikbaar. Normaal gesproken wordt de aanbieding meestal aangepast.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 11:31
dikkiedick52 Gebruiker

Ik ben het met Ozzy eens, slechte deal IBOOD en ik zou de prijs als ik jullie was aanpassen. 1.05 goedkoper noem ik geen deal!!

Beantwoorden

4 juli 2020 om 11:56
Bigpapa146 Gebruiker

is idd paar euro goedkoper. Maar voor die paar euro is ie bij Bol.com de volgende dag in huis. Bij jullie moet je nog 2 weken wachten, als het niet langer is.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 14:31
Ozzy Gebruiker

Daarnaast is de adviesprijs van 239 nu ECHT NIET JUIST. Dat is nl 169,99, zie website Joseph Joseph zelf:

https://eu.josephjoseph.com/products/totem-max-and-compact-waste-recycling-bins?variant=31970882814012

Beantwoorden

4 juli 2020 om 16:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Ozzy,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg van de fabrikant toen hij voor het eerst uitkwam. De huidige verkoopprijs daar hoeft niet de oorspronkelijke adviesprijs te zijn. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Een van de forumregels is dat prijsvergelijkingen alleen zijn toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product, zoals collega Lisa hierboven ook al aangeeft. Het scheelt in dit geval inderdaad niet heel veel, maar iBOOD is nog wel voordeliger en mocht je meerdere deals tegelijk bestellen, dan spreid je ook nog de verzendkosten en ben je nog weer voordeliger uit.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 18:32
Ozzy Gebruiker

iBood is 1 € voordeliger en dat voor 1 dag. Nu volhouden dat jullie nog steeds voordeliger zijn met maar liefst 1 €  is tekenent voor de verandering die iBood heeft ondergaan. En elders kan ik ook meer artikelen kopen en dan blijft het verzenden gewoon gratis. Het was echt een toffe site met een grote terugkerende klantenkring, maar nu nemen jullie de klanten niet meer serieus zo :)

Beantwoorden

4 juli 2020 om 18:35
Ozzy Gebruiker

Het zou jullie sieren om bv het verzenden gratis te maken in dit geval. Ook die gratis verzendcodes krijgen we nooit in onze nieuwsbrief helaas.

Beantwoorden

4 juli 2020 om 21:26
Moderator Niek Moderator

Ik ga je feedback doorgeven aan iBOOD Ozzy! De gratis verzendcodes in de nieuwsbrief worden willekeurig verstuurd. Hopelijk zit er binnenkort ook een in jouw nieuwsbrief :-)

Nog een fijne avond!

Beantwoorden

4 juli 2020 om 09:51
Ozzy Gebruiker

Gewoon ook op bol en fonq, geen bijzondere sites.

Beantwoorden

5 juli 2020 om 23:36
Moderator Paul Moderator

Ieder bedrijf berekent de kosten voor verzending door aan de klant. Hetzij ‘verstopt’ in de dealprijs, hetzij als apart tarief. iBOOD kiest voor de transparante optie. Bovendien heb je dan het voordeel dat je bij meerdere artikelen maar eenmaal verzendkosten betaald.

Geheel gratis bestaat niet. Maar als jij je aanbiedt om pakketjes geheel gratis te gaan bezorgen, ontvangen we jouw aanbod graag via community@ibood.com :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.