11 oktober 2021 om 00:01
iBOOD

DeWalt Powertools

DeWalt Powertools
Lang en gelukkig!

Wat als Assepoester indruk zou willen maken op een klusser? Dan had ze geen glazen muiltjes gedragen maar dan had ze een powertool van DeWalt in haar hadden gehad.

Powertools van DeWalt zijn sowieso een stuk duurzamer dan die muiltjes. En om klokslag 12 uur ga je gewoon verder met klussen. Schaf nu een aantal power tools naar je hart aan, en leef samen nog lang en gelukkig.

11 oktober 2021 om 06:23
Beertje82 Gebruiker

Goedemorgen,

Wordt er bij de klopboor van Dewalt een koffer meegeleverd?

Ik hoor het graag

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 06:26
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Beertje82,

Bedoel je deze? Daar zit geen koffer bij.

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 06:58
Beertje82 Gebruiker

Ja die bedoel ik,

Bedankt voor het snelle antwoord op de vroege morgen.

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 15:43
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Ertjes, dank voor je scherpe blik! We hebben de prijs inmiddels aan kunnen passen en zijn weer de goedkoopste :-)

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 08:38
mishendr Gebruiker

iBood verkoopt in licentie geproduceerde DeWalt spullen (door SAM in Breda), is dit een echte DeWalt, of een licentie? Wat is het exacte typenummer?

Ik heb namelijk in het verleden problemen gehad met een machine, dat was geen echte DeWalt, dus geen echte DeWalt garantie.

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 08:38
mishendr Gebruiker

Ik doel hier op de recipro zaag

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 08:49
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mishendr,

Het exacte typenummer is DCS380N-XJ. Ik begrijp je tweede vraag niet helemaal. Dit is een echte DeWalt, geen namaak.

Beantwoorden

15 oktober 2021 om 14:31
exGL Gebruiker

Ik heb jullie dewalt schroef en boorset gekocht in het verleden.

Ik heb me twijfels of het echte dewalt is. boren die na 1x gebruik zijn gebroken en de schroevendraai is half los gekomen na paar keer gebruik. begreep van andere ibood gebruikers dat ze dezelfde problemen hebben

https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/533449/dewalt-schroef-en-boorset-109delig/

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 18:41
HaarsPeek Gebruiker

Worden de teveel betaalde euro’s voor de accu nu teruggestort?

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 19:08
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond HaarsPeek,

Wellicht heb je al een e-mail gekregen? Hij zou in je spambox beland kunnen zijn.

Beantwoorden

11 oktober 2021 om 20:00
HaarsPeek Gebruiker

Dag Lisa, nee nog niet. Ook niet in de spambox.

Beantwoorden

12 oktober 2021 om 12:19

Hi HaarsPeek, als het goed is heb je nu een e-mail ontvangen.

Beantwoorden

13 oktober 2021 om 18:23
HaarsPeek Gebruiker

Klopt. Dank je wel!

Beantwoorden

12 oktober 2021 om 09:11
BertusP Gebruiker

Komt er ook een bovenfrees??!

Beantwoorden

12 oktober 2021 om 09:17

Hi Bertus! Op dit moment bieden we dit product niet aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt hij dan een volgende keer langs!

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2021-2/

Beantwoorden

12 oktober 2021 om 09:46
malamute1975 Gebruiker

Bij de reciprozaag, zit hier een koffer en zaagbladen bij??

Beantwoorden

12 oktober 2021 om 10:36
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen malamute1975,

Die zitten er beide niet bij.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 09:04
zophar Gebruiker

Goedemorgen,

Ik ben stiekem geïnteresseerd in de Dewalt DCH172N en na wat verder onderzoek moet ik vaststellen dat jullie adviesprijs € 624,00 totaal niet klopt met wat er staat in de officiele catalogus van Dewalt.

DeWALT Prijscatalogus België (cld.bz) pagina 35 vind je Dewalt DCH172N (kale unit) terug aan 189 euro.

Nu ik lees hier vaker over prijsvergelijkingen en het is zeker niet dé bedoeling om dat spel te spelen maar zouden jullie hier toch even willen naar kijken aub.

PS: ik heb deze week wel al Dewalt toestellen bij jullie besteld en daar was de ‘originele’ prijs wel min of meer correct maar nogmaals deze Dewalt DCH172N staat ook op mijn verlanglijstje mits aanpassing van de originele prijs.

Alvast bedankt om dat eens te bekijken

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 09:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen zophar,

We hanteren de adviesprijs van het moment dat de machine voor het allereerst uitkwam. Dat betekent dat de machine ondertussen best goedkoper kan zijn geworden. Is hiermee je vraag beantwoord?

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 10:06
zophar Gebruiker

Nee Lisa ;)

Bedankt om te antwoorden maar als ik de prijzen vergelijk van hun andere toestellen door de jaren heen is er nooit een verschil zoals in dit geval van plus minus 400 euro (624€ – 189€ ex btw)

Dus ik vrees dat jullie hier toch de bal misslaan met de ‘originele prijs’ – ik kan begrijpen dat jullie jullie bronnen qua prijszetting niet vrijgeven maar gelieve het toch even extra te controleren ;)

Product EAN: 5035048735695

Alvast bedankt.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 13:26
zophar Gebruiker

Lisa,

Even checken of jullie ermee bezig zijn ?

Reden dan moet ik deze conversatie niet continue checken …

Alvast bedankt

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 14:00
Moderator Lisa Moderator

Ik ben het voor je aan het navragen. Stay tuned!

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 14:17
zophar Gebruiker

Moh prachtig ;)

100x dank !!

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 17:53
Moderator Lisa Moderator

Ik heb hier vandaag geen uitsluitsel over ontvangen. Hopelijk morgen wel.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 18:46
zophar Gebruiker

Ok – nogmaals bedankt voor de opvolging

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 19:08
Moderator Paul Moderator

Hallo zophar,

Op pagina 35 staat type DCH172NT-XJ voor €189 exclusief btw. Dat is een huidige verkoopprijs van €228,69 inclusief btw.
De huidige verkoopprijs bij DeWALT is iets anders dan de oorspronkelijke adviesprijs die DeWALT aan dit product heeft meegegeven.
Die adviesprijs hebben de inkopers ontvangen vanuit DeWALT. Helaas kan ik online geen bronnen vinden die de adviesprijs van dit product kunnen bevestigen.

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 19:34
zophar Gebruiker

Met andere woorden jullie blijven bij die prijs ?

Beantwoorden

14 oktober 2021 om 20:51
Moderator Paul Moderator

Ik ga er vanuit dat de adviesprijs klopt. Maar ook als die niet zou kloppen, heeft dat geen invloed op de verkoopprijs. Daarmee zijn we goedkoper dan andere aanbieders.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.