17 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Brilliant

Brilliant
Led there be light! 

Toen God het licht schiep, vertelde hij er niet bij dat we er in de winter maar een paar uurtjes per dag van zouden kunnen genieten. Gelukkig is er in dat geval kunstlicht, in alle maten en kleuren! 

17 januari 2022 om 22:22
farouk1990 Gebruiker

Is de drielichts Curly hanglamp dimbaar?

Beantwoorden

18 januari 2022 om 07:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen farouk1990,

Wanneer je hier dimbare lampen in doet, dan is hij dimbaar.

Beantwoorden

19 januari 2022 om 07:54
christiaannoot Gebruiker

Angaande de

Brilliant RGB Medusa
Kan iemand me vertellen wat het ‘3D effect’ is…wat moet ik mij hier bij voorstellen?

Beantwoorden

19 januari 2022 om 08:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen christiaannoot,

In de omschrijving wordt een video getoond waar je het 3D effect goed in terug ziet komen.

Beantwoorden

19 januari 2022 om 09:06
Hawk31 Gebruiker

Goed om te weten is dat de Mamba wandlamp niet op het lichtnet kan worden aangesloten maar is voorzien van PV-cellen aan de bovenzijde…

Ik had drie van deze lampen besteld, maar kreeg dus iets anders dan ik op basis van de productomschrijving had verwacht. En dat is dan een vervelende verrassing…

Beantwoorden

21 januari 2022 om 07:02
Hawk31 Gebruiker

Het zou handig zijn als jullie duidelijk in  de productomschrijving vermelden dat deze verlichting op zonne-energie werkt en niet op het elektriciteitsnet kan worden aangesloten…

Deze aanpassing is nog steeds niet gedaan zie ik…

Beantwoorden

21 januari 2022 om 07:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hawk31,

Wat vervelend dat hetgeen je gekregen hebt niet overeen kwam met de product omschrijving. Heb je hierover ook contact opgenomen met de klantenservice? Ik ga je feedback over de vermelding van de zonne-energie doorgeven aan iBOOD zodat dit verduidelijkt kan worden.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 23:46
Rob067 Gebruiker

De Aosta buitenlamp is verstuurd met een plastic buitenkap. Is het mogelijk om de glazen kappen alsnog toegestuurd te krijgen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.