20 juni 2022 om 00:01
iBOOD

Holiday Inn Garden

Holiday Inn Garden
Costa del Achtertuin.

Waar wij deze zomer naartoe gaan? Sowieso naar Costa del Achtertuin. Geen last van geannuleerde vluchten, lange rijen en lange reistijden. Gewoon direct genieten!

Hoe je dan bij Costa del Achtertuin komt? Simpel! Nu een aantal deals uit deze Flash Sale scoren en Costa del Achtertuin komt vanzelf naar je toe, wanneer je deals geleverd worden. :)

20 juni 2022 om 07:39
Bolman Gebruiker

Pas op met spullen van Intimo Garden! Ik wacht nu al een maand na de verwachte levertijd op de loungeset Bello. Steeds weer een nieuw verhaal waarom het iets langer duurt dan verwacht. Er heeft al wel snel iemand voor de deur gestaan met een niet bestelde barbecue. En in Mijn iBOOD staat het doodleuk op “Verzonden”

Beantwoorden

20 juni 2022 om 21:23
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Bolman,

Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice, zodat zij met jou contact kunnen opnemen.

Beantwoorden

20 juni 2022 om 20:10
Toes207 Gebruiker

Aantal branders 4 hoofdbranders en 1 zijbrander totaal  5 stuks. Ik zie het niet op de foto  wel 4 hoofdbranders maar geen zijbrander. wat ga je nu krijgen wel of geen zijbrander?

Beantwoorden

21 juni 2022 om 07:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Toes207,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

21 juni 2022 om 16:13
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Toes207, Wij verkopen het model zonder zijbrander, dus 4 branders maar geen zijbrander. Zojuist heb ik de deal gecorrigeerd, dank voor je scherpe opmerking!

Beantwoorden

20 juni 2022 om 20:57
BartBever Gebruiker

Buccan Sunbury egg ideaal voor grote groepen?…

Met een roostertje van 33cm kun je 4 personen moeilijk een grote groep noemen volgens mij..

Beantwoorden

22 juni 2022 om 20:36
Moderator Niek Moderator

Goedenavond BartBever,

Je bent met een grotere groep wat langer bezig, dus langer gezelligheid ;-)

Maar bedankt voor je alertheid! We gaan dit doorgeven zodat het aangepast kan worden :-)

Beantwoorden

22 juni 2022 om 20:03
Proost76 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

23 juni 2022 om 17:11
tbfb Gebruiker

Wilde betalen.. Uitverkocht. Best jammer

Beantwoorden

25 juni 2022 om 07:55
Teunbekkers Gebruiker

Voor iedereen die de kamado medium misloopt: https://webshop.telegraaf.nl/product/buccan-bbq-sunbury-smokey-egg-medium

Scheelt een paar euro incl. verzendkosten

Beantwoorden

26 juni 2022 om 07:26
Erikkie7 Gebruiker

Ik zou vooral adviseren om de deal mis te blijven lopen. Zelfde tekst als hier op iBood “ideaal voor grote groepen” als iets niet waar is dan is dat het wel.

Daarnaast is wat er wordt meegeleverd ontzettend karig. Je kan direct op zoek naar een plate setter voor nog best wel wat extra geld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.