10 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture Hangmat met Metalen Standaard

Feel Furniture Hangmat met Metalen Standaard

Geniet van lome, warme zomerdagen in deze hangmat. 

Specificaties

Merk: Feel Furniture 
Type: Hangmat met metalen standaard 

• Zomerse kleuren 
  • Draagt tot 250 kg
  • Makkelijk te installeren

Kenmerken

• Gewicht: 4000 gram
  • Geschikt voor aantal personen: 1 
  • Kleur: Meerkleurig 
  • Materiaal standaard: Staal
  • Maximaal draagvermogen: 250 kg
  • Soort hangmat: Dichte doek

Afmetingen

• Product breedte: 295 cm
  • Product diepte: 120 cm
  • Product hoogte: 107 cm
  • Hangmat breedte:150 cm
  • Hangmat lengte: 200 cm

Dit ontvang je: 

• Feel Furniture hangmat
  • Standaard
  • Opbergzak
  • Handleiding
10 augustus 2022 om 00:19
Excalibee Gebruiker

He leuk! Een hangmat! Lekker voor de zomer! Ownee….. levertijd voor 29 augustus….. laat maar….

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 06:14
AlexLpD Gebruiker

En dan de retourneer kosten…… Serieus?! €95?

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 07:24
HetGezegde Gebruiker

Alvast voor volgend jaar? Als je echt een hangmat had gewild, had je ‘m allang elders gekocht deze zomer. Blijft hoe dan ook een mooie deal. Onlangs een soortgelijke gekocht (lijkt 95% op deze) voor 90 euro: top! Had ik jaren eerder moeten doen.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 09:52
ThomasVdBerge Gebruiker

Die retourkosten zijn echt absurd… Je zal maar een bestelling geleverd krijgen met een beschadiging of iets dergelijk…

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 11:59
Moderator Paul Moderator

Waarop baseren jullie dat de retourkosten €95 zouden zijn? Zie ik iets over het hoofd? 
Volgens onze gegevens kan het product binnen de zichttermijn teruggestuurd worden voor ongeveer een tientje.
Mocht er iets mis zijn met het product, dan neemt iBOOD de retourkosten voor haar rekening.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 12:27
ThomasVdBerge Gebruiker

Het staat bij de omschrijving…

Retourneren: Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze deal (ongebruikt) binnen 14 dagen na levering annuleren. Je dient dan zelf de retourkosten te betalen, je gehele aankoopbedrag krijg je terug. Het retourneren van dit product via iBOOD kost € 95 vanuit Nederland en € 125 vanuit België. Uiteraard kan je zelf ook een andere vervoerder kiezen.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 12:38
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze toelichting. Dit tarief geldt voor andere grotere items die via deze leverancier verstuurd worden, maar niet voor deze hangmat set. Het zal aangepast worden.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 12:42
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Thomas, zojuist is de tekst aangepast. Dit was inderdaad, zoals mijn collega Paul al zegt, een foutje. Excuses en bedankt voor je scherpe blik!

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 14:51

De verwachte verzenddatum is overigens 16 augustus en niet 29 augustus.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 20:07
Excalibee Gebruiker

Jaaaa maar dat stond er niet, er stond geleverd voor 29 augustus…. maar goed voor 18 augustus is al beter.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 23:48
Moderator Paul Moderator

Het bleek inderdaad aangepast te kunnen worden naar een eerdere datum.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 12:39
Drumcafe Gebruiker

Je kan kiezen uit regenboog of sunshine, ik zie maar 1 foto…

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 12:41
Moderator Paul Moderator

Je kan langs de afbeeldingen bladeren om alle foto’s te bekijken.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 13:34
mdrongelen Gebruiker

Dit is een hangmat maar een hangWrap.

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 14:41
Moderator Lisa Moderator

Ik zie op internet dat voor dit type ook gewoon de benaming hangmat wordt gebruikt.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 13:40
leeco Gebruiker

Als ik de foto (belast) bekijk ……………….daar kan geen 250kg in! Dan lig je op de grond met je achterwerk

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 15:03
kurt236 Gebruiker

De adviesprijs is uiteraard weer stevig van de pot gerukt:

*knip* Je bent gewoon duurder uit bij de concurrent en flink ook. Dit is een ongeldige prijsvergelijking en is daarom weggeknipt.

Edited by: Youri iBOOD

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:11
kurt236 Gebruiker

Waarom is dit in godsnaam een ongeldige prijsvergelijking kan je me dat eens uitleggen????

Dit is identiek hetzelfde product of zie jij niet goed?

*knip* Geen geldige prijsvergelijking. De prijs is daar hoger.

Noem jij €10 “flink duurder”? Dus als iBood zich niet meer kan verweren, dan is het gewoon knip en weg ermee?

Edited by: Youri iBOOD

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:11
kurt236 Gebruiker

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:12
kurt236 Gebruiker

Bovendien heb je bij * een snellere en gratis levering met gratis retour, en minder miserie achteraf met een incompetente klantendienst

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:30

Ten eerste scheelt het 11 euro (inclusief verzending), ten tweede is de iBOOD klantenservice zeer competent en responsief. Een prijsvergelijking is op dit forum alleen geldig wanneer het product elders goedkoper is. Dat is nu gewoon niet het geval en dus wordt de link weggeknipt. Ik zie overigens prima en ik zie ook dat 11 euro verschil op een prijs van 58,90 inclusief verzending gewoon aanzienlijk is.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 17:14
kurt236 Gebruiker

Whatever man, dit is gewoon platte censuur om te verstoppen dat jullie die uit de lucht gegrepen “adviesprijs” gebruiken om jullie aanbieding véél beter voor te stellen dan ze in werkelijkheid is = plat boerenbedrog. Als het artikel bij Bol duurder is hoef je je toch geen zorgen te maken? ;-) Je knipt niet enkel de link weg maar ook nog eens de naam van de webshop.

En trouwens, ik heb al meermaals direct contact gehad met de klantendienst van iBood, en na die van Amazon is dat de meest incompetente klantendienst waar ik al contact mee gehad heb :-)

De boodschap is: voor je iets koopt bij iBood, maak je huiswerk en ga zeker niet af op de “adviesprijs”.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 17:58
Jtotheh Gebruiker

Wees eens lief

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Last van het warme weer, kurt? Je kan toch ook op een normale manier reageren?

Bovendien trek je onterechte conclusies over het gebruik van de adviesprijs. Er mag alleen vergeleken worden met een eerdere verkoopprijs als het product gedurende minimaal 30 dagen achtereen aangeboden werd. Dat is bij een dagdealaanbieder niet mogelijk. Daardoor mag iBOOD alleen vergelijken met de oorspronkelijke adviesprijs. Dus geen bedrog maar het opvolgen van wettelijke regels.

Welke waarde je aan de adviesprijs hangt is geheel aan jou en kan per persoon verschillen. Een discussie daarover heeft weinig zin.

De klantendienst van iBOOD zal altijd helpen om een oplossing te bieden binnen de mogelijkheden die er zijn. Maar als je op dezelfde manier naar hen reageert als hier op het forum dan is dat blijkbaar niet goed genoeg voor je. Dat kan, maar dan zal je jouw verwachtingen van een dagdealaanbieder moeten bijstellen of kiezen voor een ander type webwinkel wat beter bij jouw wensen aansluit.

Qua boodschap heb je gelijk. Zoals bij elke online aankoop is het verstandig om verkoopprijzen te vergelijken voordat je tot aankoop overgaat. Sommige aanbieders passen hun prijzen aan tijdens de iBOOD deal, waardoor het voordeel ten opzichte van elders tegen kan vallen.

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:39
Funkadelic Gebruiker

Ligt dit ook prettig als je 1.94 bent? Hangmat lengte is 2 meter is dit het lig gedeelte?

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 16:47
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi Funkadelic,

Hangmat breedte is inderdaad 2 meter en het totale breedte van het product is 2.95 meter. Je past er dus precies nog op ;-)

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 22:44
Andre27 Gebruiker

Ik was bezig om de hangmat te bestellen met een kortingscode voor een gratis verzending.

Echter ging er iets niet helemaal goed en nu werkt de code niet meer.
Is het mogelijk dat jullie een nieuwe opsturen?

Beantwoorden

10 augustus 2022 om 23:59
Moderator Paul Moderator

hoi Andre, dat kunnen we helaas niet via het forum voor je regelen. Maar als een bestelling wordt afgebroken zal de code zich binnen een half uurtje uit zichzelf herstellen. Hopelijk is het inmiddels alsnog gelukt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.